چشیدن همزمان دو طعم؛ زن عجیبی زبانش را دو نیم کرد!

چشیدن همزمان دو طعم؛ زن عجیبی زبانش را دو نیم کرد!

من زبانم را به محض اینکه آثار عمل خوب شد امتحان کردم، کوکا و اسپرایت اولین چیزهایی بودند که با هم امتحان کردم. ترکیب طعم آنها به طور مجزا، گیج کننده بود، اما کنجکاو هستم که پیتزا و دونات، یا شاید برخی ترکیبات شیرین و نمکی عجیب دیگر را هم امتحان کنم

کد خبر : ۱۳۸۶۵۲
بازدید : ۲۱۷

کی‌یرستین میلیگان ۲۴ ساله که با نام اوریلان (Orylan) شناخته می شود، در گذشته به خاطر ظاهر عجیبش به تیتر خبرها تبدیل شده بود و بیش از ۴۳,۶۰۰ دلار برای خالکوبی و تغییرات شدید بدن خود خرج کرده است. یکی از جدیدترین و غیرمعمول‌ترین تغییرات او این است که زبانش را از وسط نصف کرده و دو تکه کرده است. او در جدیدترین ویدیو در تیک تاک خود مدعی شد که شکل جدید زبانش به او اجازه می‌دهد دو طعم را به طور همزمان بچشد.

اورلیان گفت: «من زبانم را به محض اینکه آثار عمل خوب شد امتحان کردم، کوکا و اسپرایت اولین چیزهایی بودند که با هم امتحان کردم. ترکیب طعم آنها به طور مجزا، گیج کننده بود، اما کنجکاو هستم که پیتزا و دونات، یا شاید برخی ترکیبات شیرین و نمکی عجیب دیگر را هم امتحان کنم».

ویدیوی وایرال شده، اوریلان یک بسته ژله ترش، یکی سبز و دیگری قرمز را با هر دو قسمت زبانش امتحان کرد، اما ادعا کرد که طعم آنها تفاوتی ندارد».

یکی از فالوورهای شوکه شده اظهار داشت: «امیدوارم شب بتوانم بخوابم.»

دیگری افزود: «خدا کمکت کند دختر.»

کاربر دیگر نوشت: «من حتی نمی دانم چه بگویم».
شخص دیگری گفت: «پس از این، درمانگر من خودش به یک درمانگر نیاز خواهد داشت.»

روند دو تکه کردن زبان شامل بی حس کردن زبان، برش دادن آن از وسط و سپس دوختن دو طرف توسط پزشک است. اوریلان، که اصالتا اهل هیوستون، تگزاس است، قبلاً در مورد اینکه چگونه مردم او را هیولا می نامند و از خالکوبی های او نفرت دارند، صحبت کرده است، اما او از ترول ها ناراحت نیست.

او علاوه بر خالکوبی و شکافتن زبان، کره چشم‌هایش را نیز تتو کرده و دندان‌های نیش گذاشته است. او قبلاً گفته بود: «همیشه می‌دانستم که می‌خواهم اینگونه به نظر برسم، از زمان نوجوانی این تصور را در ذهنم داشتم و در نهایت به آن رسیدم. با ظاهر امروزم، بیشتر از قبل احساس خوشحالی می‌کنم. اکنون احساس می‌کنم که خودم را بیشتر درک می‌کنم و بیشترین عشق به خود و اعتماد به نفس دارم».

او در نهایت گفت: «ما فقط باید کارهایی انجام دهیم که باعث شادی ما می شوند، برای من این کاری است که باعث خوشحالی ام می شود و برای دیگران هم همین را می خواهم که انتخاب هایشان دلیلی جز خوشحالی آنها نداشته باشد.»

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید