(ویدئو) کارآگاه معروف تابلوی چند میلیون دلاری ون گوگ را پیدا کرد

(ویدئو) کارآگاه معروف تابلوی چند میلیون دلاری ون گوگ را پیدا کرد

تابلوی «باغ پارسوناژ نوینن در بهار» اثر ون گوگ که روز ۳۰ مارس سال ۲۰۲۰ همزمان با قرنطینه از موزه «سینگر لارن» در هلند به سرقت رفت، توسط یک کارآگاه معروف پیدا شد

کد خبر : ۱۵۱۸۳۶
بازدید : ۲۹

فرارو نوشت: یک کارآگاه هلندی موفق شد یکی از تابلو‌های به سرقت رفته ونسان ون گوگ، نقاش معروف قرن نوزدهم را کشف کند.

یورونیوز نوشت: به گفته پلیس هلند این کارآگاه که متخصص جستجوی آثار هنری است روز دوشنبه توانست به این تابلو دست پیدا کند. این تابلو که «باغ پارسوناژ نوینن در بهار» نام دارد سه سال پیش همزمان با شیوع ویروس کرونا به سرقت رفته بود.  

ونسان ون گوگ، نقاش هلندی این اثر هنری را در سال ۱۸۸۴ خلق کرده بود. ارزش این تابلو اکنون بین سه تا شش میلیون یورو تخمین زده می‌شود.  

یکی از اعضای واحد مبارزه با جرائم هنری در پلیس هلند گفت که در اصالت تابلوی کشف‌شده هیچ شکی وجود ندارد.

تابلوی «باغ پارسوناژ نوینن در بهار» در روز ۳۰ مارس سال ۲۰۲۰ همزمان با قرنطینه و محدودیت‌های گسترده وضع‌شده به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر «کووید ۱۹» از موزه «سینگر لارن» در هلند به سرقت رفت.

کارگاهی که موفق به کشف تابلوی به سرقت رفته شد آرتور براند نام دارد. او به دلیل کشف بسیاری از آثار هنری معروف به «ایندیانا جونز دنیای هنر» معروف شده است.  

پلیس هلند پیش از این در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ مردی را به اتهام سرقت تابلوی «باغ پارسوناژ نوینن در بهار» بازداشت کرد. دادگاه پس از محاکمه برای او حکم هشت سال زندان صادر کرد.

حجم ویدیو: ۱۱.۳۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید