آشنایی با سوپرطرفدار شرکت اپل؛ مردی با بیش از ۱۰۰ محصول اپل به ارزش ۳۶ هزار دلار

آشنایی با سوپرطرفدار شرکت اپل؛ مردی با بیش از ۱۰۰ محصول اپل به ارزش ۳۶ هزار دلار

مجموع ارزش این محصولات حدوداً ۳۶ هزار دلار بوده که حتی شامل یک عینک ساخته شده توسط عینک ساز سابق استیو جابز است.

کد خبر : ۱۵۲۵۰۱
بازدید : ۱۳۱

وقتی حرف از سوپرطرفدار‌ها می‌شود، ذهن بسیاری از ما به سمت ستاره‌های موسیقی و بازیگران می‌رود.

اما ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که مردی در یک مسابقه بین‌المللی به عنوان برترین طرفدار اپل در سراسر جهان شناخته شده است. دیوید فریدمن، مهندس نرم‌افزار، با داشتن مجموعه‌ای بیش از ۱۰۰ محصول اپل.

مجموع ارزش این محصولات حدوداً ۳۶ هزار دلار بوده که حتی شامل یک عینک ساخته شده توسط عینک ساز سابق استیو جابز است.

اما علاقه زیاد دیوید به این غول فناوری به همین جا ختم نمی‌شود. او حتی نام دخترش را مشابه نام یکی از فرزندان بنیانگذار اپل، لیزا، انتخاب کرده است.

او گفته است: «اپل برای من خیلی بیشتر از یک شرکت است. یک جامعه و اکوسیستم بوده که بسیاری از جنبه‌های زندگی من را تحت تأثیر قرار می‌دهد. هر بار که تیم شرکت برای رونمایی از یک محصول جدید روی صحنه می‌رود، برای من تجربه‌ای مثل روز سال نو است.»

علاقه دیوید به اپل از دوران نوجوانی‌اش شروع شده و در آن زمان برای استیو جابز نامه می‌نوشت.

این سوپرطرفدار شرکت اپل گفته است: «من از زندگی استیو جابز در دبیرستان الهام گرفته بودم. به خاطر همین با بیل هیولت تماس گرفتم و از او خواستم تا تعدادی قطعات الکترونیکی برایم ارسال کند. علاوه بر قطعات، یک دوره کارآموزی در هیولت پاکارد دریافت کردم. امیدوار بودم که بتوانم چنین فرصتی را به دست بیاورم. اما متأسفانه، پاسخ‌های دستیار شخصی استیو بیش از یک دهه پیش گم شد.

هر اتاق در خانه دیوید، با یکی از شش رنگ اولین لوگوی اپل رنگ‌آمیزی شده است.

هر در، پنکه، قفل، دوربین و تلویزیون توسط فناوری «اپل هوم کیت» کنترل شده و از «سیری» (دستیار صوتی اپل) برای باز کردن گاراژ و کنترل گرمایش استفاده می‌شود.

اگرچه او برای به دست آوردن عنوان سوپرطرفدار اپل خیلی خوشحال است، اما اقرار کرده که پیدا کردن شریک عاطفی که علاقه مشابهی داشته باشد، کار آسانی نیست.

دیوید پس از دادن پاسخ صحیح به تمام سؤالات در سریع‌ترین زمان در مسابقه‌ای با موضوع اپل، یک اپل واچ سری ۹ دریافت کرده است.

او افزوده است: «ممکن است فکر کنید شخصی که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ محصول مختلف از شرکت اپل دارد، نمی‌تواند برای دریافت محصول دیگری هیجان‌زده شود؛ اما من همیشه مشتاق این محصولات هستم. نه تنها به عنوان وسیله‌ای کاربردی که از آن‌ها استفاده خواهم کرد، بلکه برای من ارزش نمادین هم دارند.»

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید