(ویدیو) لحظه‌ی کتک‌کاری خشونت آمیز دو یوتیوبر در خیابان‌های آمریکا

(ویدیو) لحظه‌ی کتک‌کاری خشونت آمیز دو یوتیوبر در خیابان‌های آمریکا

این درگیری در فضای مجازی پخش شد و توجهات زیادی را جلب کرد به طوری که حتی خواننده مشهور رپ دریک نیز درباره آن اظهارنظر کرده و سالیوان را مورد تحسین قرار داده است.

کد خبر : ۱۶۱۹۷۷
بازدید : ۱۸۹

ویدیویی تکان‌دهنده ای درگیری هریسون سالیوان و جان زرکا، دو یوتیوبر معروف را ثبت کرده است. ظاهراً این درگیری به دنبال پرتاب بطری توسط زرکا به سمت میز سالیوان در رستوران آغاز شده است.

00-58-1024x615

زرکا سعی داشته دعوا را شروع کند، اما سالیوان در حالی که مشت می‌زد و فریاد می‌کشید او را به زمین کوبید و به داخل خیابان کشید. اطرافیان سعی در متوقف کردن درگیری داشتند، اما بی‌فایده بود و درگیری ادامه یافت.

5-33_7_11zon

سپس درگیری از پیاده‌رو به خیابان کشیده شد و آن‌ دو ادامه دادند تا اینکه ویدیو قطع شد. در تصاویر مشخص است که هر دو طرف ضرباتی به یکدیگر وارد کرده و زخمی شده‌اند.

این یوتیوبرها پس از این نزاع، در شبکه‌های اجتماعی شروع به تمسخر یکدیگر کردند. سالیوان عکسی از خودش در حال زدن زرکا منتشر کرده و زرکا نیز با انتقاد از او واکنش نشان داده است.

2-51_6_11zon

زرکا ادعا کرده که سالیوان برای تحت تأثیر قرار دادن یک یوتیوبر دیگر به نام آدین راس این درگیری را راه انداخته است. اما سالیوان گفت که در زمان درگیری مست بوده و فکر می‌کرده زرکا بطری را به سمت نامزدش پرتاب کرده است.

4-51_5_11zon

مأموران امنیتی در طول درگیری به رستوران اعزام شدند، اما تاکنون هیچ‌یک از طرفین با اتهامات کیفری مواجه نشده‌اند.

6-22_4_11zon

این درگیری در فضای مجازی پخش شد و توجهات زیادی را جلب کرد به طوری که حتی خواننده مشهور رپ دریک نیز درباره آن اظهارنظر کرده و سالیوان را مورد تحسین قرار داده است. دریک، پس از دیدن این ویدیو گفته است که سالیوان استریمر مورد علاقه جدید اوست.

7-25_3_11zon

به نظر می‌رسد این درگیری ناشی از کدورت‌های قبلی بین این دو یوتیوبر بوده است. درگیری‌های فیزیکی بین ستارگان اینترنتی بی سابقه نیست، اما این نزاع به دلیل حضور در مکانی عمومی و پخش گسترده در شبکه‌های اجتماعی، توجهات بیشتری را جلب کرده است.

9-14_2_11zon

حال باید منتظر ماند و دید آیا این رفتارهای خشونت آمیز، پیامدهای قانونی برای طرفین درگیری خواهد داشت یا خیر.

منبع:روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید