(ویدئو) لاغرترین هتل جهان

(ویدئو) لاغرترین هتل جهان

یک قطعه زمین با اندازه عجیب و غریب برای ایجاد لاغرترین هتل جهان استفاده شده است.

کد خبر : ۱۶۲۸۳۰
بازدید : ۱۹

لاغرترین هتل جهان ساخته شده بر روی زمینی غیرقابل استفاده به عرض تنها ۹ فوت (۲.۷ متر) دارای اتاق‌ها و همچنین یک تخت دو نفره و حمام است.

لاغرترین هتل جهان که در سالاتیگا واقع در جاوه مرکزی اندونزی ساخته شده جذاب است و دارای یک بار، رستوران و موارد دیگر است. زمین این هتل که بین کوچه و خانه‌ها قرار داشت به عنوان زباله دانی استفاده می‌شد.

آری ایندرا، سازنده این هتل را در پنج طبقه و عرض ۹ فوت (۲.۷ متر) ساخته است و فضای کافی برای داشتن هفت اتاق طراحی کرده است.

با این حال، با وجود کمبود فضا، آری ایندرا توانسته است هر اتاق را با یک تخت دو نفره و همچنین حمامی مجهز به دوش و توالت پر کند.

آری ایندرا در سالاتیگا واقع در جاوه مرکزی، شهری کوچک در اندونزی به دنیا آمد و بزرگ شد. اگرچه او به عنوان یک معمار در سنگاپور و جاکارتا آموزش دید، اما احساس کرد که مجبور است از مهارت‌های خود در خانه استفاده کند.

آری گفت: من می‌خواهم مردم سالاتیگا را به شیوه‌ای جدید تجربه کنند.

سازنده هتل گفت: تاکنون واکنشی که از مهمانانمان دریافت کرده ایم این است که آن‌ها از اینکه واقعا چقدر فضای کمی برای زندگی و حرکت راحت نیاز است شگفت زده شده اند.

وی فاش کرد که از زمان افتتاح Pitu در دسامبر ۲۰۲۲، ۹۵ درصد از مهمانان آن‌ها اندونزیایی بوده اند.

شهر کوچک او ۳۰۰ مایل دورتر از جاکارتا است و تا حد زیادی برای گردشگران ناشناخته باقی مانده است، که به جای آن جاکارتا یا جزیره مجاور بالی را برای تعطیلات انتخاب می‌کنند.

آری امیدوار است که Pitu اولین پروژه از بسیاری از پروژه‌هایی باشد که توجه را به شهر جلب می‌کند و به خارجی‌ها ثابت می‌کند که سالاتیگا چیز‌های زیادی برای ارائه دارد.

او گفت که اکثر اندونزیایی‌ها معمولاً سالاتیگا را مکانی برای بازنشستگی می‌دانند، اما می‌داند که پروژه او می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا ببینند که زندگی در اینجا بسیار بیشتر از آرام زندگی کردن است.

آری تنها معماری نیست که تلاش می‌کند با لاغرترین هتل کلیشه‌های مهمان‌نوازی را بشکند. کوچکترین هتل جهان که در مجموع کمی بیش از ۱۷۳ متر مربع وسعت دارد، از سال ۲۰۰۸ از مهمانان یک پنی برای اقامت دریافت می‌کند. هتل Eh’häusl، آلمان، تنها به روی دو مهمان در یک زمان باز است و برای هر شب ۲۱۷ پوند هزینه دارد، اگرچه صبحانه نیز گنجانده شده است.

36

37

38

39

40

منبع: فرارو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید