چارت هایی که محبوبیت دونالد ترامپ و جو بایدن را در میان رأی دهندگان نشان می دهند

چارت هایی که محبوبیت دونالد ترامپ و جو بایدن را در میان رأی دهندگان نشان می دهند

احتمال این وجود دارد که بار دیگر شاهد رقابت ترامپ در مقابل بایدن باشیم؛ رقابتی که به تازگی منفی شده است و هر دو نامزد برای جلوگیری از از دست دادن طرفدارانی بیشتر از گذشته تلاش کنند. در حال حاضر، علی رغم مشکلات حقوقی فراوان، این دونالد ترامپ است که موفق به حفظ بیشتر آرای سال ۲۰۲۰ خود شده است.

کد خبر : ۱۶۸۵۱۴
بازدید : ۳۲

دو نامزد احتمالی انتخابات ۲۰۲۴ در رقابتی منفی گرفتار شده اند و برنده کسی است که حامیان کمتری را از دست بدهد.

حداقل این نتیجه گیری از فلوچارت های دیلی میل است: تصاویر گرافیکی که از نتایج نظرسنجی استفاده می کنند تا نشان دهند افرادی که در سال ۲۰۲۰ به دونالد ترامپ یا جو بایدن رای دادند، در انتخابات ۲۰۲۴ چطور رأی خواهند داد.

و جریان کلی از دو کاندیدای تکراری فاصله گرفته و به سمت عدم تصمیم گیری یا یکی از نامزدهای حاشیه ای پیش می رود.

نتایج آخرین نظرسنجی J.L. Partners برای سایت دیلی میل نشان می دهد که این روند برای ترامپ بهتر جواب می دهد. او در سال ۲۰۲۰ از ۴۵ درصد آرا را در مقابل ۴۹ درصد بایدن رای داشت. تاکنون ترامپ حامیان کمتری را از دست داده و در نظرسنجی ۱,۰۰۰ رأی دهنده احتمالی، بایدن را با امتیاز ۴۰ به ۳۶ شکست داده است.

نتایج نظرسنجی ها از محبوبیت دونالد ترامپ و جو بایدن

در نظرسنجی صورت گرفته در مقایسه با سال ۲۰۲۰، بایدن نسبت به ترامپ درصد بیشتری از طرفدارانش را از دست داده است.

او رأی دهندگان کمتری را در سراسر کشور به نامزد مستقل و رقیب احتمالی اش، رابرت کندی واگذار می کند.

. و در حال حاضر ۱۳ درصد از پشتیبانان بایدن در سال ۲۰۲۰ نمی دانند به کی رأی بدهند. آن ها ممکن است نسبت به رئیس جمهور دموکرات بی علاقه باشند، اما هیچ کس دیگری مورد علاقه آن ها نیست.

در مقابل، تنها شش درصد از حامیان ترامپ در سال ۲۰۲۰ به ستون “نمی دانم” منتقل شده اند. اسکارلت مگوایر، مدیر J.L. Partners گفت که نتایج می تواند هشداری برای کمپین بایدن باشد. او گفت: «با ورود به سال تاریخی انتخابات، به نظر می رسد سال ۲۰۲۴ به طور فزاینده ای یک رقابت اجتناب ناپذیر مشابه سال ۲۰۲۰ باشد.

احتمال این وجود دارد که بار دیگر شاهد رقابت ترامپ در مقابل بایدن باشیم؛ رقابتی که به تازگی منفی شده است و هر دو نامزد برای جلوگیری از از دست دادن طرفدارانی بیشتر از گذشته تلاش کنند. در حال حاضر، علی رغم مشکلات حقوقی فراوان، این دونالد ترامپ است که موفق به حفظ بیشتر آرای سال ۲۰۲۰ خود شده است.

تعداد قابل توجهی از کسانی که به بایدن رأی داده اند هنوز تصمیم نگرفته اند و خطر قابل توجهی برای کمپین او ایجاد می کنند. و در یک نشانه هشداردهنده دیگر برای کارزارهای انتخاباتی مجدد خود، او در حال حاضر حامیان بیشتری نسبت به رقیب اصلی خود در انتخابات ریاست جمهوری از دست می دهد».

رابرت اف کندی جونیور رقابت های مقدماتی حزب دموکرات را ترک کرده و به عنوان نامزد مستقل کارزارش را آغاز کرده است. تاکنون وی حدود دو درصد از آرای ترامپ در سال ۲۰۲۰ را به خود جلب کرده است

این نظرسنجی تصویری از نحوه تفکر رأی دهندگان در جریان انتخابات ۲۰۲۴ ارائه می دهد. ترامپ هنوز نامزدی جمهوری خواهان را قطعی نکرده است، اما ماه ژانویه با برگزاری رقابت های نامزدی آیووا و نیوهمپشایر تصویری واضح تر از نامزدی او ارائه خواهد کرد. در حال حاضر، او پیشتاز واضح نامزدی حزبش است.

وقتی از پاسخ دهندگان پرسیده شد که اگر انتخابات فردا باشد به چه کسی رأی خواهند داد، ۴۰ درصد ترامپ و ۳۶ درصد بایدن را انتخاب کردند. دو نامزد مستقل، رابرت کندی جونیور و کورنل وست به ترتیب ۴ درصد و یک درصد آرا را کسب کردند، در حالی که سهم جیل استاین، نامزد حزب سبز به صفر میل می کرد.

حدود ۱۳ درصد از آرای بایدن در سال ۲۰۲۰ می گویند که نمی دانند در سال ۲۰۲۴ به چه کسی رأی خواهند داد. همزمان، چهار درصد از آرای بایدن به سمت ترامپ رفته اند.

این باعث می شود که خیلی چیزها هنوز مشخص نشده باقی بماند. حدود ۱۸ درصد گفته اند که هنوز تصمیم نگرفته اند یا نامزد دیگری می خواهند. با این حال، جیمز جانسون، یکی از موسسان J.L. Partners، گفت که ترامپ در حال پیشرفت و ترقی است.

او گفته است: «رأی دهندگان ممکن است فکر کنند که ترامپ به خاطر اتهاماتی که به او شده گناهکار است، اما سابقه او در دوره اول ریاست جمهوری اش به این معنی است که او هنوز هم حمایت دارد».

نتیجه دیگر این نظرسنجی نشان می دهد که چرا ممکن است هر دو نامزد با کاهش آرا و حامیان مواجه شوند. وقتی از هر کدام از آن ها خواسته شد که تنها در یک کلمه آنچه ترامپ و بایدن از دور دوم می خواهند را توصیف کنند، نتایج بسیار گیج کننده است.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که دونالد ترامپ ۴ درصد جلوتر از جو بایدن است

“هیچ”، تاکنون محبوب ترین کلمه برای توصیف آنچه بایدن می خواست به آن دست یابد بوده، در حالی که “اقتصاد” و “صلح” در رتبه های بعدی قرار دارند. این کلمه برای ترامپ که شاید در نشان دادن مقاصد خود بسیار موفق بوده است، بسیار متفاوت است.

رئیس جمهور سابق که زمان زیادی از وقت خود را صرف انتقاد از مخالفان و منتقدان می کند، با “انتقام”، “قدرت” و “دیکتاتوری” مترادف است.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید