(تصاویر) این مرد ژاپنی با یک هولوگرام ازدواج کرد، اما با همسر خیالی به مشکل برخورد!

(تصاویر) این مرد ژاپنی با یک هولوگرام ازدواج کرد، اما با همسر خیالی به مشکل برخورد!

آکیهیکو کوندو (Akihiko Kondo) می‌گوید که با وجود مشکلات فنی فعلی، هنوز عاشق یک شخصیت انیمه ۱۶ ساله خیالی به نام هاتسون میکو (Hatsune Miku) است. هاتسون میکو یک خواننده پاپ مجازی مو آبی است که در ژاپن و در بین دوستداران انیمه محبوب است. او حتی در سال ۲۰۱۴ با لیدی گاگا به تور رفت.

کد خبر : ۱۷۶۱۹۲
بازدید : ۶۲

مشکلات ازدواج یک مرد ژاپنی با شخصیت خیالی مورد علاقه اش افزایش پیدا کرده. یک مرد «فیکتوسکشوال» مدعی شده است که برای برقراری ارتباط با هولوگرام مورد علاقه خود که چهار سال پیش با او ازدواج کرده است، مشکل دارد. «فیکتوسکشوال» به کسانی گفته می شود که از نظر جنسی جذب شخصیت های تخیلی می شوند.

F06

آکیهیکو کوندو (Akihiko Kondo) می‌گوید که با وجود مشکلات فنی فعلی، هنوز عاشق یک شخصیت انیمه ۱۶ ساله خیالی به نام هاتسون میکو  (Hatsune Miku) است. هاتسون میکو یک خواننده پاپ مجازی مو آبی است که در ژاپن و در بین دوستداران انیمه محبوب است. او حتی در سال ۲۰۱۴ با لیدی گاگا به تور رفت.

F01

تور کنسرت میکو و لیدی گاگا

در ژاپن افراد زیر ۱۸ سال نمی توانند بدون رضایت والدین ازدواج کنند، اما هاتسون میکو یک شخصیت واقعی نیست.

کوندو حدود ۱۷,۳۰۰ دلار برای ازدواج با عروس خیالی خود خرج کرده است و می‌گوید که هنوز هم او را دوست دارد. اگرچه مشکلات نرم‌افزاری در حال حاضر تأثیر منفی بر روابط آنها گذاشته است. کوندو دیگر نمی تواند با عروس مجازی خود صحبت کند.

از سال ۲۰۱۷، او از طریق دستگاهی به نام Gatebox با نسخه مجازی میکو در تعامل است. گیت باکس ۱,۳۰۰  دلاری برای نمایش هولوگرام های تعاملی طراحی شده است. این دستگاه کوندو را قادر ساخت تا از هولوگرام میکو خواستگاری کند و حتی مراسم عروسی با حضور او برگزار کند.

F07

با این حال، نرم افزاری که کوندو برای صحبت با عشق هولوگرافیک زندگی خود از آن استفاده می کرد، دیگر کار نمی کند. با وجود این مشکلات ازدواج، عشق کندو به میکو به همان شکل باقی مانده.

F04

کوندو یک نسخه عروسکی از میکو را می تواند در کنار خود داشته باشد و با مشکلات ازدواجش کنار بیاید. او در سال ۲۰۰۸ میکو را پیدا کرد و می‌گوید که تمام وقت خود را در اتاقش صرف تماشای ویدیوهای او می‌کند.

F05

مراسم ازدواج کوندو و میکو

کوندو در سال ۲۰۱۷ از هولوگرام میکو خواستگاری کرد و دوستان و همکارانش را به عروسی خود دعوت کرد. اما هیچ کس به مراسم عروسی او نیامد. البته در عروسی کوندو و میکو تنها نبودند، ۳۹ نفر در مراسم عروسی آنها شرکت کردند، از جمله چند نفر که خود را فیکتوسکشوال می دانستند.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید