کشف مزرعه تولید مواد مخدر در خانه ستاره لیگ برتر!

 کشف مزرعه تولید مواد مخدر در خانه ستاره لیگ برتر!

پلیس انگلیس در خانه یکی از ستاره‌های لیگ برتر انگلیس مواد مخدر کشف کرده است.

کد خبر : ۱۷۷۸۹۱
بازدید : ۱۷۶

 یک باند تبهکار خانه یک ستاره لیگ برتر انگلیس را تصرف کردند و مستأجر او را مجبور کردند که به آن‌ها اجازه دهد، در این خانه حشیش پرورش دهند!

سپس اعضای این باند زنی که ساکن این خانه بود را در میان انبوهی از گیاهان رها کرده و این خانه را ترک کردند. وقتی پلیس به این خانه یورش برد، بازیکن لیگ برتری مجبور شد بیگناهی خود را ثابت کند تا از اتهامات جلوگیری کند.

همچنین پس از اینکه مشخص شد مستاجر پس از تهدید اعضای این باند مجبور شده به آن‌ها اجازه کشت گیاهان را بدهد، بدون هیچ اتهامی آزاد شد.

یک منبع آگاه در همین مورد به نشریه سان گفت:"این بازیکن لیگ برتری صاحب خانه در شمال غربی کشور بود که پس از خرید آن را اجاره داده بود. یکی دیگر از اعضای خانواده املاک این بازیکن را مدیریت می کند و وقتی پلیس یک مزرعه حشیش بزرگ را در خانه‌شان پیدا کرد، آن‌ها باورشان نمی شد. این گیاهان از بین رفته‌اند و بازیکن باید مدارکی را نشان می داد تا ثابت کند، شخص دیگری در این خانه زندگی می‌کرد."

بر اساس قانون سوء استفاده از مواد مخدر، تولید و نگهداری گیاه حشیش به قصد عرضه جرمی است که می‌تواند تا 14 سال حبس داشته باشد. درآمد اجاره نیز می تواند تحت قانون عواید جرم ضبط شود.

تعداد مزارع تهیه و توضیع مواد مخدر فعال در خانه‌ شهروندان انگلیسی در حال افزایش است. در ماه ژوئن، پلیس بیش از 1000 خانه را مورد بازرسی قرار داده و بیش از 150 میلیون یورو مواد مخدر کشف کرده است.

منبع: ورزش 360

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید