ماجرای محاکمه قاتل سریالی مخوف به اتهام قتل ۱۸ مادربزرگ

ماجرای محاکمه قاتل سریالی مخوف به اتهام قتل ۱۸ مادربزرگ

محاکمه مرد آمریکایی که متهم به قتل ۱۸ زن مسن در شهر دالاس و حومه آن شده است، آغاز شد.

کد خبر : ۱۸۳۴۲۷
بازدید : ۲۷۲

بیلی چمیرمیر ۴۸ ساله که از سال ۲۰۱۶، زنان پیر را به قتل می‌رساند و طلاهایشان را می‌دزدید، در ماه مارس سال ۲۰۱۸، به آپارتمان مری آنیس بارتل ۹۱ ساله در یک مجتمع ویژه نگهداری از سالمندان، رفت تا بعد از کشتن او جواهراتش را بدزد.

بیلی وقتی وارد آپارتمان این زن شد، از او خواست تا در برابرش مقاومت نکند، بیلی با بالش قصد خفه کردن مری را داشت، وقتی مری بیهوش شد، بیلی فکر کرد او را کشته است، بنابراین به سراغ جواهراتش رفت و بعد از ربودن آنها از خانه خارج شد.

قربانی این حمله پس از به هوش آمدن متوجه شه بود که جواهراتش از جمله حلقه ازدواجش به سرقت رفته است. مری بلافاصله پلیس را در جریان قرار داد و به پلیس گفت که وقتی بیلی آپارتمانش رفت به او گفت که در برابرم مقاومت نکن، روی تخت دراز بکش.

این زن ۹۱ ساله درباره نحوه خفه شدنش توسط مرد مهاجم، گفت: «او از همه وزنش استفاده کرد تا من نتوانم نفس بکشم.»

با این اعترافات پلیس، تحقیقات خود را برای دستگیری عامل جنایت، آغاز کرد. تحقیقات پلیسی و نحوه ارتکاب جنایت پلیس را به مرگ‌های مشابه سوق داد. پلیس احتمال داد که مری تنها قربانی او نیست. فردای روز جنایت، پلیس بیلی را در خانه‌اش بازداشت و در خانه‌اش جواهرات و پول نقد کشف کرد. در بازجویی‌ها و بررسی‌های پلیسی مشخص شد که اغلب افرادی که بیلی متهم به قتل آنها شده، در مجتمع‌های ویژه برای زندگی افراد سالمند کشته شدند.

به این ترتیب در ماه‌های بعد تعداد سالمندانی که بیلی متهم به قتل آنها شده بود روز به روز افزایش یافت. به گفته دادستانان این مرد ۴۸ ساله به زور یا با معرفی خود به عنوان کارگر خانگی وارد آپارتمان زنان سالمند می‌شد.

اکنون محاکمه بیلی ۴۸ ساله آغاز شده است و در صورت محکومیت با حبس ابد بدون آزادی مشروط روبرو می‌شود، زیرا دادستانان تصمیم گرفته اند به دنبال مجازات اعدام نباشند.

منبع: همشهری

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید