دختر جوان نامزدش را از پنجره به بیرون پرتاب کرد

دختر جوان نامزدش را از پنجره به بیرون پرتاب کرد

او رفت و چند روز بعد همراه خواهرش و مرد غریبه‌ای به خانه‌ام آمد. آنها تا سرحد مرگ مرا کتک زدند و از پنجره اتاق به بیرون پرتاب کردند.

کد خبر : ۱۴۱۵۵۰
بازدید : ۲۷۰

آثار ضرب و جرح روی سر و صورت پیام نمایان و او بیهوش بود که به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.
یکی از مردانی که او را به بیمارستان منتقل کرده بود، گفت: چند ماه قبل پیام و دختر جوانی به نام رعنا آپارتمانی را در ساختمان ما اجاره کردند. آنها می‌گفتند تا مدتی بعد جشن عروسی‌شان را برگزار می‌کنند.

اما در مدتی که در این آپارتمان ساکن بودند، مدام با هم درگیری داشتند تا اینکه امروز بار دیگر صدای درگیری آنها را شنیدیم. این درگیری ادامه داشت تا اینکه صدای وحشتناکی به گوشمان رسید و متوجه شدیم پیام از پنجره به پایین سقوط کرده است که ما نیز او را به بیمارستان رساندیم.

پسر جوان در کما

به دنبال اظهارات همسایه‌ها مأموران به تحقیق پرداختند. این در حالی بود که پیام به کما رفته بود. در بررسی‌های پلیس روشن شد همان روز رعنا همراه خواهرش و یک مرد غریبه به خانه پیام رفته بودند که با سقوط پیام از پنجره، وسایل خانه را جمع و بار وانت کرده و گریخته‌اند.

بازداشت دختر جوان

با افشای این ماجرا رعنا بازداشت شد و گفت: مدتی قبل با پیام آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و گفت تصمیم به ازدواج دارد. ما با هم نامزد کردیم و قرار بود بزودی جشن ازدواجمان را برگزار کنیم. من هم جهیزیه‌ام را خریدم و به خانه پیام بردم. اما درگیری‌های من و پیام شروع شد و در آخرین درگیری او مرا از خانه بیرون کرد و دیگر اجازه نداد وارد خانه بشوم.

دختر جوان ادامه داد: من که کینه او را به دل گرفته بودم چند روز بعد همراه خواهرم و یک مرد جوان به نام امین به خانه پیام رفتیم. ما او را کتک زدیم تا اجازه دهد وسایل را با خودمان ببریم اما او یکباره خودش را از پنجره به بیرون پرتاب کرد. ما هم وسایل خانه را جمع کردیم و به خانه پدرم بردیم.

بازگشت از مرگ

به دنبال اظهارات رعنا، خواهرش و امین نیز بازداشت شدند. این در حالی بود که پیام بعد از ۳ ماه با ضریب هوشی بسیار پایین از کما بیرون آمد و معجزه‌آسا زنده ماند و علیه نامزدش شکایت کرد.
چرا او را کشتی؟!
در این میان مأموران پلیس بار دیگر به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند.
یکی از همسایه‌ها گفت: آن روز متوجه شدم رعنا به همراه خواهرش و یک مرد غریبه به خانه آمده‌اند. من صدای درگیری آنها با پیام را شنیدم و متوجه شدم آنها در حال کتک‌کاری هستند. چند دقیقه بعد صدای فریادهای رعنا را شنیدم که می‌گفت« چرا او را کشتی؟». همان موقع متوجه شدم پیام از پنجره طبقه چهارم به پایین سقوط کرده اما ندیدم او چطور به پایین سقوط کرده است.

افشاگری پیام

پیام در تشریح شکایتش گفت: من و رعنا مدتی قبل با هم آشنا شدیم و قرار ازدواج گذاشتیم. او جهیزیه‌اش را خرید و به خانه اجاره‌ای من آورد اما درگیری‌های ما با هم شروع شد. آخرین بار وقتی درگیری میان ما بالا گرفته بود از او خواستم تا خانه‌ام را ترک کند. او رفت و چند روز بعد همراه خواهرش و مرد غریبه‌ای به خانه‌ام آمد. آنها تا سرحد مرگ مرا کتک زدند و از پنجره اتاق به بیرون پرتاب کردند.

بی گناهیم

با این شکایت برای رعنا، خواهرش و امین کیفرخواست صادر شد اما آنها منکر جرمشان شدند.
رعنا گفت: آخرین بار وقتی دعوا میان ما بالا گرفت پیام مرا به شدت تحقیر کرد و از خانه بیرون انداخت. من که کینه او را به دل گرفته بودم همراه خواهرم و امین به آنجا رفتیم و او را کتک زدیم. اما او خودش را از پنجره به بیرون پرتاب کرد و ما در سقوط او بی‌تقصیر هستیم.
پرونده متهمان برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی به جرم آنها رسیدگی شود.
این در حالی است که پیام برای آنها اشد مجازات خواسته است.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید