پسر ۱۴ ساله عامل قتل عام خانواده اش بود

پسر ۱۴ ساله عامل قتل عام خانواده اش بود

در ۲ سپتامبر۲۰۱۹، میسون و خانواده‌اش وقتی از یک سفر کوتاه در فلوریدا به خانه بازگشتند. به دلیل خستگی ناشی از سفر در ساعات اولیه شب به خواب رفتند. میسون که موقعیت را مناسب دیده بود، با یک تفنگ ۹ میلی‌متری که آن را در فلوریدا دزدیده بود، به سراغ اعضای خانواده رفت.

کد خبر : ۱۶۱۳۸۴
بازدید : ۱۹۷

پسر ۱۴ ساله که با شلیک گلوله اعضای خانواده اش را به قتل رسانده بود با رای دادگاه به حبس ابد محکوم شد.

به نقل از میرر، میسون سیسک، ۱۴ ساله با پدرش جان ۳۸ ساله و نامادریش مری ۳۵ ساله، ۳ خواهر و برادر ناتنی‌اش گریسون ۶ ساله، آرورا ۴ ساله و کولسون کودک ۶ ماهه زندگی می‌کرد.

پدرش عاشق موتور سیکلت بود و به عنوان تکنسین در یک نمایندگی خودرو کار می‌کرد. نامادریش معلم و در آستانه شروع دوره دکترا بود. مادر میسون از دنیا رفته و مری از ۴ سالگی برایش مانند پسر خودش، مادری کرده بود.

اما میسون او را به عنوان مادر قبول نداشت. بارها برای مری در مدرسه‌ای که تدریس می‌کرد، دردسر درست کرده بود، اما از خواهر و برادرهایش نیز پرستاری می‌کرد.

این در حالی بود که میسون به دلیل اینکه از بحث‌های خانوادگی خسته شده بود، تصمیم هولناکی را برای خانواده‌اش گرفت. او منتظر فرصت مناسب بود تا نقشه‌اش را عملی کند.

در ۲ سپتامبر۲۰۱۹، میسون و خانواده‌اش وقتی از یک سفر کوتاه در فلوریدا به خانه بازگشتند. به دلیل خستگی ناشی از سفر در ساعات اولیه شب به خواب رفتند. میسون که موقعیت را مناسب دیده بود، با یک تفنگ ۹ میلی‌متری که آن را در فلوریدا دزدیده بود، به سراغ اعضای خانواده رفت.

میسون خانواده‌اش را وقتی که به خواب رفته بودند با شلیک گلوله به قتل رساند و اسلحه را در جاده‌ای در نزدیکی خانه پرت کرد. بعد از آن به خانه آمد و پلیس و اورژانس را در جریان این جنایت هولناک قرار داد.

پلیس و اورژانس فورا به صحنه جنایت آمدند. گریسون و پدرش که به شدت زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند، اما پزشکان نتوانستند آنها را نجات دهند. بنابراین پلیس با یک معمای قتل خانوادگی مواجه شد.

نیسون که قصد فریب پلیس را داشت، به آنها گفت: در طبقه پایین در زیرزمین و مشغول بازی‌های کامپیوتری بوده که صدای تیراندازی شنیده است. سراسیمه خود را به بیرون خانه رسانده و یک وسیله نقلیه را دیده که در حال دور شدن است.

با سخنان میسیون پلیس تحقیقاتش را آغاز کرد. در تحقیقات اولیه مشخص شد که اعضای خانواده با شلیک گلوله به سر جان سپردند اما این سوال برایشان پیش آمد که چگونه میسون در این جنایت خانوادگی جان سالم به در ‌برد؟

پلیس میسون را به اداره پلیس برد و او در ابتدا منکر هرگونه نقشی در مرگ خانواده‌اش شد. اما در ادامه به قتل خانواده‌اش اعتراف کرد و جای اسلحه‌ای که با آن خانواده‌اش را کشته بود، نشان داد.

او در اعترافاتش گفت که از درگیری در خانواده اش «خسته شده است.» او گفت: آنها زیاد بحث می‌کردند و من از آن خسته شده بودم.

میسون منتظر محاکمه بود و از آنجایی که او در زمان قتل ۱۴ سال داشت، واجد شرایط مجازات اعدام نبود، اما به دلیل شدت جنایت قرار شد در دادگاه بزرگسالان محاکمه شود و تا روز محاکمه در زندان به سر می‌برد.

میسیون در زندان به دوستش که در بیرون زندان بود، پیام‌های هولناکی می‌فرستاد. او در پیام‌هایش نوشته بود که من با اسلحه آرامش می‌گیرم. خانواده ام را در کمتر از ۴ ثانیه کشتم. می‌خواهم یک قاتل اجاره‌ای باشم. او در آوریل امسال، به ۵ فقره قتل محکوم شد.

منبع: همشهری

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید