قتل هولناک به خاطر نگاه چپ

قتل هولناک به خاطر نگاه چپ

درگیری دو برادر با پسری موتورسوار به بهانه چشم در چشم شدن منجر به قتل پسر موتورسوار شد.

کد خبر : ۱۷۲۶۹۱
بازدید : ۲۵۳

شامگاه جمعه پسر جوانی به نام مهدی سوار بر موتورسیکلت خود در حال عبور از خیابان میلان ۲ درشهرستان گلستان بود که به علت شلوغی خیابان مجبور به عبور از کنار یک خودروی سمند با دو سرنشین شد. در همین حین سرنشینان خودروی سمند با وی چشم در چشم شدند و در حالی که به وی اعتراض می‌کردند، پسر جوان ناراحت شده و از موتور پیاده شد و به سراغ سرنشینان سمند رفت.

اما ناگهان سرنشین خودرو پیاده شده و در یک لحظه با دشنه‌ای که در دست داشت ضربه‌ای به قلب و شاهرگ پسر موتورسوار وارد کرد. لحظاتی بعد پسرجوان روی زمین افتاد و متهمان با عجله سوار خودرو شده و فرار کردند. پسر مجروح توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) سبزدشت منتقل شد اما به علت شدت جراحت ضربه وارد شده به قلب جان باخت.

سرهنگ «مجید عسکری‌نیا» فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح این خبر گفت: شامگاه جمعه دو برادر با همکاری یک نفر دیگر در شهر گلستان در جریان یک نزاع، پسر جوانی را با سلاح سرد و چاقو به قتل رسانده و از محل متواری شدند، که با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این قتل، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و اقدامات فنی گسترده‌ای به‌منظور شناسایی محل اختفای آنها آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام مخفیگاه دو برادر متهم به قتل و همدست آنها در محله «حسین‌آباد» اسلامشهر مورد شناسایی قرار گرفته و در کمتر از ۲ ساعت توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر شدند. دو برادر ۱۷ و ۲۵ ساله به قتل جوان ۲۴ ساله به دلیل درگیری لفظی حین رانندگی اعتراف کردند که متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به ضرورت کنترل خشم از سوی افراد با به‌دست آوردن مهارت‌های مختلف خاطرنشان کرد: افراد در حین عصبانیت از تصمیم گرفتن یا اظهارنظر بشدت اجتناب کنند و در لحظه عصبانی شدن، نفس عمیق کشیده و سعی شود محل را ترک کرده و از پرداختن به هر واکنشی خودداری شود چرا که باعث بروز هرگونه اتفاق ناگوار و پشیمان‌کننده می‌شود.

در این حادثه می‌بینیم که در یک لحظه به‌خاطر عصبانیت و ناتوانی در کنترل خشم پسر جوانی جان باخت و داغ بزرگی بر دل خانواده‌اش گذاشت و از سوی دیگر دو برادر نیز به اتهام این قتل دستگیر و خانواده آنها نیز باید در انتظار مجازات فرزندانشان باشند.

منبع: ایسنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید