(ویدئو) شیرجه ببر برای شکار یک تمساح در آب؛ تمساح دیگر به کمک آمد!

(ویدئو) شیرجه ببر برای شکار یک تمساح در آب؛ تمساح دیگر به کمک آمد!

ببر‌ها عمدتا حیواناتی مانند آهو و گراز وحشی را می‌خورند. آن‌ها دارای آرواره‌ها و دندان‌های قوی برای گرفتن و کشتن طعمه خود هستند. اما این حیوانات معمولا تمساح‌ها را شکار نمی‌کنند.

کد خبر : ۱۴۴۲۳۵
بازدید : ۸۱۲

 یک ببر وقتی برای شکار یک تمساح در دریاچه شیرجه زد هدف حمله یک تمساح دیگر قرار گرفت.رامون گونزالس که از نزدیک شاهد این تجربه قابل توجه در پارک ملی رانتامبور هند بوده گفت: ما در کنار دریاچه‌ای توقف کرده بودیم به این امید که ممکن است حیواناتی در آن منطقه باشند که مشتاق نوشیدن آب باشند. ما نمی‌دانستیم چه چیزی در سایه درختان کمین کرده است.

ما فقط چند دقیقه نشسته بودیم که یک ببر ظاهر شد. ببر با احتیاط در حالت نزدیک شدن به دریاچه بود. ببر آهسته، اما پیوسته حرکت می‌کرد و سپس با سرعت رعد و برق در آب شیرجه زد.

در ابتدا ما مطمئن نبودیم که ببر در حال شکار چه چیزی است، اما زمانی که یک تمساح به بالا پرید، مشخص شد. هنگام دعوای ببر و تمساح، آب به اطراف پاشیده شد و سر و صدا زیاد بود. این دو درگیر مبارزه برای بقا بودند.

ببر‌ها عمدتا حیواناتی مانند آهو و گراز وحشی را می‌خورند. آن‌ها دارای آرواره‌ها و دندان‌های قوی برای گرفتن و کشتن طعمه خود هستند. اما این حیوانات معمولا تمساح‌ها را شکار نمی‌کنند.تمساح‌ها پوست سختی دارند و در آب زندگی می‌کنند و شکار ببر‌ها را دشوار می‌کند.

با وجود نمایش چشمگیر قدرت ببر، بدن زرهی و آرواره‌های قوی تمساح برای ببر بسیار زیاد است. با گذشت لحظاتی، یک تمساح دیگر خود را به سرعت به صحنه رساند و ببر بلافاصله به بیرون از آب عقب نشینی کرد.

تمساح‌ها معمولاً به عنوان شکارچیان قوی و غالب دیده می‌شوند، اما هنوز هم می‌توان آن‌ها را غافلگیر کرد. از آنجایی که آن‌ها در زیستگاه‌های خود شکارچیان برتر هستند، انتظار ندارند توسط حیوانات دیگر شکار شوند. این می‌تواند آن‌ها را در برابر حملات غافلگیرکننده شکارچیان فرصت طلب آسیب‌پذیر کند.

۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید