(ویدیو) تاکتیک جالب بزرگترین ببری که تابحال دیده اید برای شکار گوزن

(ویدیو) تاکتیک جالب بزرگترین ببری که تابحال دیده اید برای شکار گوزن

این ببر چشمش به گوزن است که می تواند یک غذای عالی برای او باشد. بیایید به چند مورد در اینجا توجه کنیم. شکیبایی این ببر بی نظیر است.

کد خبر : ۱۵۰۰۲۷
بازدید : ۴۷۸۳۴

این یک چیز باورنکردنی است که بتوانی شاهد شکار یک شکارچی باشیم. به همین دلیل است که سافاری ها تجربه شگفت انگیزی برای شرکت در آن هستند! ما از شما می خواهیم که آن را در لیست کارهایی که باید انجام دهید قرار دهید. بهترین تورهای سافاری آفریقا را اینجا ببینید!

در مورد ویدیویی که در بالا نشان داده شده است، یک تور سافاری متوقف شده است. آنها متوقف شده اند زیرا آنها متوجه بزرگترین ببری شده اند که ما تا به حال در فضای باز کنار جاده دیده ایم. همانطور که جیپ های خود را متوقف می کنند، متوجه می شوند که این ببر در اواسط شکار است.

این ببر چشمش به گوزن است که می تواند یک غذای عالی برای او باشد. بیایید به چند مورد در اینجا توجه کنیم. شکیبایی این ببر بی نظیر است. ممکن است فکر کنید حیوانی که گرسنه است و احتمالاً به غذا نگاه می کند، ممکن است روزها فرصت خوردن دوباره را پیدا نکند، به سرعت وارد می شود. با این حال، تجربه این ببر به او آموخته است که صبر کلیدی است. اگر او خیلی سریع وارد شود، آهو دست بالا و فرصتی برای فرار خواهد داشت.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این واقعیت است که این ببر مطلقاً هیچ ترسی از این ندارد که چندین نفر و جیپ ها در جاده در حال تماشای او متوقف شوند. آیا تا به حال در محل کار چنین احساسی دارید که انگار کسی شما را تماشا می کند؟ این احساس عجیبی است و معمولاً وقتی این اتفاق می‌افتد، نمی‌توانید به خوبی کار کنید، زیرا خیلی نگران هستید که چرا کسی شما را تماشا می‌کند.

با این حال، به نظر می رسد که این ببر از آنهایی که هر حرکت او را تماشا می کنند، ابایی ندارد. ببر بر روی تکمیل این شکار تمرکز لیزری دارد، بنابراین می تواند در نهایت از غذا لذت ببرد.

منبع: ساناپرس

۲۸
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید