(ویدئو) یک شکار عجیب؛ اسب آبی به جای شیرها، لندرور را گاز گرفت!

(ویدئو) یک شکار عجیب؛ اسب آبی به جای شیرها، لندرور را گاز گرفت!

اسب های آبی که به دلیل جثه بزرگ و حضور هولناک خود شناخته می شوند، به ندرت توسط شیرها شکار می شوند.

کد خبر : ۱۵۱۵۴۵
بازدید : ۱۳۴۶

در قلب آفریقا، پارک ملی کروگر به عنوان شاهدی بر زیبایی رام نشده و وحشیگری اولیه دنیای طبیعی است. در اینجا، هر سحری صحنه هایی را به نمایش می گذارد که هم نفس گیر و هم دلخراش است.

این مقاله یک برخورد نادر را روشن می کند که کلیشه های پیرامون پویایی بین شیرها و اسب آبی ها را می شکند. به همین ترتیب، ما از قدرت و خلق و خوی واقعی این موجودات عظیم رونمایی خواهیم کرد.

اسب آبی برای شیرها خیلی بزرگ هستند؟

اسب های آبی که به دلیل جثه بزرگ و حضور هولناک خود شناخته می شوند، به ندرت توسط شیرها شکار می شوند. پوست ضخیم و حجم خالص آنها آنها را به یک هدف چالش برانگیز تبدیل می کند، حتی برای غرور مصمم شیرها.

با این حال، این ویدیو نمونه نادری را نشان می دهد که در آن گروهی از شیرها جرأت می کنند یک اسب آبی کاملاً رشد یافته را بگیرند. این عقیده رایج مبنی بر اینکه اسب های آبی بزرگتر از آن هستند که توسط شیرها شکار شوند، مخالفت می کند.

در همان زمان، آشکار می شود که آنها به سختی شانسی در برابر موجود عظیمی که اسب آبی است دارند. در اوایل صبح در پارک ملی کروگر، صحنه‌ی قابل‌توجهی رخ داد: گله شیرهایی که ظاهراً ناامید بودند، جسورانه به یک اسب آبی عظیم حمله کردند.

علیرغم حمله بی‌امان شیرها، اسب آبی بی‌آزار به نظر می‌رسید، حتی سعی کرد لندرور نزدیک را گاز بگیرد تا قدرت و انعطاف‌پذیری بسیار بالایی داشته باشد.

به نظر می رسید که شیرها به سختی در برابر اسب آبی عظیم الجثه شانسی داشتند و پویایی قدرت خام و رام نشده در طبیعت را به نمایش می گذاشتند. این رویداد حاکی از حضور مهیب اسب آبی بود، حتی زمانی که گروهی مصمم از شکارچیان در گوشه ای قرار گرفتند.

منبع: ساناپرس

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید