(ویدیو) خرس گریزلی، حریف خرس سیاه نشد!

(ویدیو) خرس گریزلی، حریف خرس سیاه نشد!

برخی از مردم فکر می کنند خرس ها سریعاً به شکل دعوا درگیر می شوند، اما می بینید که هیچ کدام واقعاً نمی خواستند این خطر را بپذیرند.

کد خبر : ۱۵۲۴۸۶
بازدید : ۴۵۶۸

اخیراً یک خرس سیاه در حال خوردن غذای گاومیش کوهان دار در کنار رودخانه ای در پارک ملی یلوستون بود که یک خرس گریزلی وارد صحنه شد.

در بیشتر موارد، پاسخ معمول این است که خرس سیاه فرار کند و از رویارویی با گریزلی خشن‌تر اجتناب کند. اما این چیزی نیست که در این رویارویی و فیلمی که “ران استربنز” تهیه کرد آشکار شد.

در عوض، خرس سیاه، خرس  گریزلی را فراری داد. استربنز به USA Today گفت که ممکن است هرگز نبرد واقعی بین یک خرس سیاه و یک گریزلی را ثبت نکند، اما این رویارویی بسیار نزدیک بود.

استربنز، که مرتباً ویدیوهای حیات وحش را در کانال ویدیوی خود پست می‌کند، این رویارویی را برای توضیح داد: « هر از گاهی خرس‌های سیاه را می‌بینید که با دادن فضا از گریزلی دوری می‌کنند اما هرگز ندیده‌اند که خرس سیاه مستقیماً به سمت گریزلی حرکت کند. من هرگز ندیده بودم که خرس سیاه برای اولین بار وارد یک درگیری احتمالی شود. از نظر اندازه، این یکی از بزرگ‌ترین خرس‌های سیاه نر است که من دیده‌ام و در حالی که گریزلی ممکن است جوان باشد، با این حال خرس بسیار قابل توجهی است. برخی از مردم فکر می کنند خرس ها سریعاً به شکل دعوا درگیر می شوند، اما می بینید که هیچ کدام واقعاً نمی خواستند این خطر را بپذیرند. مطمئن نیستم که آیا هرگز یک مبارزه کامل با خرس سیاه و گریزلی را در آنجا ضبط خواهم کرد یا خیر، اما این بسیار نزدیک به آن بود.»

منبع: ساناپرس

۱۹
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید