(عکس) کشف دنیاهای ناشناخته در چشم حیوانات

(عکس) کشف دنیاهای ناشناخته در چشم حیوانات

تعداد کمی از افراد فرصت عکاسی از حیواناتی مانند اسب‌ آبی، کفتار یا تمساح‌ را پیدا می‌کنند؛ اما سورن مانولیان، عکاس ارمنستانی، توانسته است آنقدر به آن‌ها نزدیک شود که از نمای نزدیک، تصاویر واضح و دقیقی از چشم‌های این حیوانات ثبت کند.

کد خبر : ۱۶۴۹۳۵
بازدید : ۵۸

بعضی از این تصاویر به‌ اندازه‌ای مرموز و ناشناخته هستند که به نظر می‌رسد از سیارات دور و کشف‌نشده ثبت شده‌اند یا حتی شبیه پورتالی به بعدهای دیگر جهان هستند.

همه‌ی این تصاویر ثابت می‌کنند که چشم‌، دریچه‌ی روح است. با تماشا و تجزیه‌وتحلیل این تصاویر می‌توانید احساسات عمیقی را تجربه کنید که شبیه به کشف رازهای پنهان می‌مانند.

5954401

اردک

مانولیان با آپلود عکسی از چشم یک حیوان در صفحه‌ی اینستاگرام و فیسبوکش، از مخاطبان خود می‌خواهد حدس بزنند این چشم متعلق به کدام حیوان است. این بازی بسیار چالش‌برانگیز است؛ زیرا اگر قبلاً تصویری از چشم حیوانات ندیده باشید حدس‌ زدن نام حیوان تقریباً غیرممکن است.

ما هم از شما می‌خواهیم سعی کنید بدون دیدن عنوان عکس، حدس بزنید عکس مربوط به کدام حیوان است و تعداد حدس‌های درست خود را در نظرات بیان کنید.

5954402

مالاموت آلاسکایی

چشم هر حیوان، نتیجه‌ی سازگاری او با شرایط مختلف است؛ به همین دلیل چشم‌ها بسیار متنوع هستند. چشم‌های حیواناتی که داخل آب زندگی می‌کنند با گونه‌هایی که روی زمین هستند، کاملاً متفاوت است. همین تنوع و تفاوت‌ها باعث می‌شود مشاهده‌ی این تصاویر برای بیننده‌، جالب باشد.

5954404

لاما

5954405

خرگوش

نزدیک شدن به حیوانات در فاصله‌ی بسیار کم، دشوار است. مانولیان برای آشنایی با یک لاما حدود یک ساعت با او در قفس ماند تا اعتماد حیوان جلب شود و اجازه بدهد که در فاصله مورد نیاز برای ثبت تصویر از او عکس بگیرد.

مانولیان تأکید می‌کند که حین عکاسی تمام حیوانات زنده و سالم بودند و هیچ‌گونه آسیبی به آن‌ها وارد نشده‌ است. او جنبه‌ی فنی عکس‌هایش را فاش نمی‌کند؛ زیرا وقت و تلاش زیادی صرف تنظیم این مجموعه‌ی خاص کرده است.

5954406

جغد گوش‌دراز

5954407 (1)

اسب

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید