(ویدئو) گوساله بوفالوی سفید گردشگران را شگفت‌زده کرد

(ویدئو) گوساله بوفالوی سفید گردشگران را شگفت‌زده کرد

سوالی که همه ممکن است بپرسند این است که آیا این بوفالوی سفید به بزرگسالی می‌رسد یا رنگ منحصر به فردش در زندگی‌اش در حیات وحش آفریقا با او بازی خواهد کرد؟ استتار یک ویژگی حیاتی و کلید بقا برای بسیاری از حیوانات در مواجهه با شکارچیانی است که این مکان شگفت انگیز را خانه می‌نامند.

کد خبر : ۱۸۴۹۳۴
بازدید : ۱۷۴

گردشگران پس از مشاهده یک گوساله بوفالوی سفید در پارک ملی کروگر حیرت زده شدند.

این بچه بوفالو به دلیل ظاهر منحصر به فردش از بقیه گله متمایز بود. پوستش مثل بقیه اعضای خانواده اش تیره نبود، بلکه سفید خالص بود!

ارین سایمون، یک علاقه‌مند به طبیعت در کروگر بود. آن‌ها این بوفالو کمیاب را دیدند و شگفت‌زده شدند.

در حین سافاری، گروه در حال کاوش در جاده‌هایی بودند که کمپ استراحت ساتارا در پارک ملی کروگر را احاطه کرده بودند. این منطقه از پارک به دلیل تجمع شیر‌ها معروف است. اما نکته جالب در مورد این منطقه حضور یک شیر سفید نادر است. با این حال، در این روز، ارین سایمون چیزی سفید را مشاهده کرد، اما شیر نبود!

گروه پس از تصمیم به رانندگی در امتداد جاده H-۷ که به دروازه اورپن منتهی می‌شود، با گروهی از بوفالو‌ها در حال عبور از جاده روبرو شدند. ارین با نگاهی دقیق به گله متوجه چیزی عجیب و نامناسب در گله شد. دوربین دوچشمی‌اش را گرفت، نزدیکتر نگاه کرد و در کمال تعجب، گوساله بوفالویی بود که کاملا سفید بود.

بوفالو‌ها معمولاً به خاطر پوشش تیره خود شناخته می‌شوند، اما گاهی اوقات، به دلیل یک بیماری نادر ژنتیکی لوسیتیک، بوفالو می‌تواند کاملاً سفید باشد. لوسیسم شامل از بین رفتن جزئی رنگدانه است که بر رنگ پوست و خز تأثیر می‌گذارد. آن‌ها را سفید یا بسیار کم رنگ نشان می‌دهد.

تماشای اینکه چگونه گله با این بوفالو متفاوت از بقیه رفتار می‌کند شگفت انگیز بود. تضادی که پوست گوساله کوچک ارائه می‌کرد، دیدنی بود. در میان همه تیرگی‌ها یک لکه سفید به چشم می‌خورد. این یک تجربه و دیدن فوق العاده نادر بود.

سوالی که همه ممکن است بپرسند این است که آیا این بوفالو به بزرگسالی می‌رسد یا رنگ منحصر به فردش در زندگی‌اش در حیات وحش آفریقا با او بازی خواهد کرد؟ استتار یک ویژگی حیاتی و کلید بقا برای بسیاری از حیوانات در مواجهه با شکارچیانی است که این مکان شگفت انگیز را خانه می‌نامند.

منبع: فرارو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید