اولین نظرات دربارۀ فیلم «ارّه ۱۰»؛ جشنوارۀ تهوع و تپش قلب!

اولین نظرات دربارۀ فیلم «ارّه ۱۰»؛ جشنوارۀ تهوع و تپش قلب!

در آستانۀ اکران دهمین فیلم از فرانچایز دلهره‌آور «ارّه» در اینجا خلاصه‌ای از نظرات منتقدان را که در طی چند ساعت اخیر منتشر شده‌اند ملاحظه می‌کنید.

کد خبر : ۱۵۴۲۵۳
بازدید : ۷۳۷۲

فرادید| اکران رسمی «ارّه 10»از فردا آغاز می‌شود اما منتقدانی که فیلم را یک روز قبل از اکران رسمی دیده‌اند امروز دیدگاهشان را دربارۀ آن منتشر کرده‌اند. این نقدها آمیزه‌ای از نظرات مثبت و منفی هستند اما کفۀ نقدهای مثبت فعلا سنگین‌تر است.

به گزارش فرادید؛ به نظر میرسد اغلب منتقدان بر این نکته تاکید دارند که فیلم از حیث خشونت و تعلیق چیزی کم ندارد، هرچند که بعضی‌ها هم عدم خلاقیت و ابداع در فیلم را برجسته کرده‌اند.

2

کیت سانچز از وبسایت butwhytho.net:

فیلم اره 10 به خاطر فشار مخاطبان که از دو فیلم قبلی این فرانچایز ناراضی بودند، برای اینکه بتواند به دوران اوج خودش برگردد، ظاهرا بیش از اینکه نگاهی رو به جلو داشته باشد اسیر گذشته مانده است.

امتیاز: 5.5 از 10

جف نلسون از وبسایت guyatthemovies.com:

اره 10 با صحنه‌های حال به هم زنش که آن را وحشتناک‌تر از فیلم‌های قبلی جلوه می‌دهند، می‌تواند مخاطبان را راضی کند.

امتیاز: 3 از 5

یان سندول از digitalspy.com:

نتیجۀ نهایی سکانسی که در آن از دستگاه «مکندۀ چشم» استفاده می‌شود می‌تواند ثابت کند که این فیلم از جنس فیلم‌های قبلی اره نیست.

امتیاز: 3 از 5

شانون مک‌گرو از nightmarishconjurings.com:

اره 10 یکی از بهترین‌های این فرانچایز است.

امتیاز: 3.5 از 5

کیتلین بوث از bleedingcool.com:

درست است که این دهمین فیلم فرانچایز اره است اما تمرکز آن بر شخصیت‌های درست و استفاده از دست‌اندرکاران خبره، باعث شده که تیغ فیلم هنوز کاملا تیز و بُرنده باشد.

امتیاز: 7 از 10

تسا اسمیت از mamasgeeky.com:

بدون شک این بهترین فیلم فرانچایز اره از ابتدا تا به امروز است. تله‌های فیلم  بسیار خشن و تعلیق و دلهرۀ آن کاملا واضح و ملموس است؛ تپش‌هایی که این فیلم در قلب مخاطب ایجاد می‌کند بسیار واقعی و زنده هستند.

امتیاز: 5 از 5

۱۸
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید