بهترین فیلم‌های کره‌ای در ژانر «کمدیِ تاریخی» که نباید از دست بدهید

بهترین فیلم‌های کره‌ای در ژانر «کمدیِ تاریخی» که نباید از دست بدهید

در اینجا فهرستی از بهترین فیلم‌های تاریخی-کمدی کره‌ای را ملاحظه خواهید کرد.

کد خبر : ۱۸۱۶۸۶
بازدید : ۱۲۲۹۱

فرادید| ژانر تاریخی یکی از محبوب‌ترین ژانرها در قلمرو فیلم و سریال‌های کره‌ای است؛ جلوه‌های بصری زیبا، داستا‌ن‌های جذاب و شخصیت‌پردازی‌های درخشان، فیلم و سریال‌های تاریخی کره‌ای را به جواهر محبوب مخاطبان در سراسر دنیا تبدیل کرده‌اند.

به گزارش فرادید؛ اما در خود ژانر تاریخی هم شاخه‌های مختلفی وجود دارد؛ برخی از مفرح‌ترین فیلم و سریال‌های تاریخی کره‌ای آن‌هایی هستند که روایتی آمیخته با طنز و کمدی دارند. در اینجا فهرستی از بهترین فیلم‌های کره‌ای را معرفی می‌کنیم که ترکیبی از ژانرهای تاریخی و کمدی هستند.

1. جئون ووچی؛ جادوگر تائوئیست (Jeon Woo-chi: The Taoist Wizard)

5

ماجرای این فیلم از 500 سال قبل در دوران حکومت سلسلۀ جوسئون آغاز می‌شود و شخصیت‌های اصلی آن یک جادوگر به اسم ووچی، یک سگ که تبدیل به آدم شده، یک پادشاه فاسد و تعداد زیادی موجودات شیطانی هستند. ماجرا از جایی عجیب و جذاب می‌شود که ووچی به طریقی شگفت‌انگیز به کره امروزی می‌آید تا جلوی شیاطینی را که در این زمان قصد آشوبگری دارند بگیرد. اما مشکل اینجاست که خود او هم خیلی شخصیتش شبیه ابرقهرمان‌ها نیست.

2. شاهزاده و دلال ازدواج (The Princess and the Matchmaker)

4

یک پیشگوی مشهور، به امید یافتن همسری مناسب برای یک شاهدخت با توانایی‌های رزمی، بعد از جستجوی فراوان، چهار مرد را به عنوان گزینه‌های نهایی در نظر می‌گیرد؛ اما شاهدخت می‌خواهد خودش سرنوشتش را انتخاب کند و دوست دارد مردی را پیدا کند که عشق واقعی را برایش به ارمغان بیاورد.

3. دلقک‌ها؛ تغییردهندگان بازی (Jesters: The Game Changers)

3

چندین دلقک دوره‌گرد در سراسر کشور می‌چرخند و داستان‌هایی دربارۀ ظلم و ستم پادشاه می‌گویند و مردم را علیه او تحریک می‌کنند. در مقابل، یکی از درباریان با انتخاب چند دلقک به آن‌ها ماموریت می‌دهد که داستان‌هایی به نفع پادشاه را در مناطق مختلف کشور روایت کنند.

4. سئوندال؛ مردی که رودخانه را می‌فروشد (Seondal: The Man Who Sells the River)

2

داستان یک کلاهبردار نابغه و خوش‌تیپ که با یک گروه درجه‌یک و حرفه‌ای کار می‌کند. این گروه تصمیم می‌گیرند محموله‌ای از تنباکو را بدزدند و برای این کار باید مردی بسیار بانفوذ و قدرتمند را فریب بدهند.

5. مورد توجه پادشاه (The King's Case Note)

MV5BZDg5ZDExZDUtMTc0MS00MDdmLWIxMWYtY2MwZmFjYjY2ZWFiXkEyXkFqcGdeQXVyNDIzMTI4NDE@._V1_

یک پادشاه به همراه مسئول بایگانی سلطنتی باید حقیقت پشت یک جنایت را جستجو کنند؛ حقیقتی که می‌تواند ثبات پادشاهی را به خطر بیاندازد.

۲۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید