(عکس) این تلسکوپ بر روی تلفن‌همراه شما نصب خواهد شد!

(عکس) این تلسکوپ بر روی تلفن‌همراه شما نصب خواهد شد!

Hestia با بهره‌گیری از قدرت تلفن هوشمند و فناوری پیشرفته به شما امکان می‌دهد تا از درخشندگی خورشید، زیبایی مسحورکننده ماه و اعماق فریبنده کیهان، بدون تنظیمات پیچیده یا دانش گسترده نجوم، عکس بگیرید.

کد خبر : ۱۴۲۸۲۳
بازدید : ۸۰۲

Vaonis تلسکوپ Hestia را معرفی کرده‌است، چیزی که آن را اولین تلسکوپ تلفن هوشمند برای عکس برداری از کیهان می‌نامد. این دستگاه مجهز به ابزارهایی برای عکاسی از خورشید، ماه و ستارگان بدون سخت افزار پیچیده یا دانش گسترده نجوم است.

Vaonis یکی از رقبای اصلی در فضای تلسکوپ هوشمند در کنار Unistellar است. Vaonis مجموعه‌ای از تلسکوپ‌های هوشمند را عرضه کرده‌است که طیفی از قیمت‌ها را پوشش می‌دهند، مانند Hyperia که ۶۱ مگاپیکسل است و ۴۵۰۰۰ دلار قیمت دارد و یا Vespera بسیار مقرون به صرفه‌تر ۲۴۹۹ دلاری. هر دوی این سیستم‌ها همه کاره بودند که از طریق یک برنامه تلفن هوشمند فرمان می‌گیرند، اما این بار با Hestia، Vaonis از دوربینی که همه در جیب خود حمل می‌کنند به عنوان سیستم تصویربرداری واقعی استفاده می‌کند.

Hestia تلسکوپی است که همیشه می‌خواستید اما وجود نداشته‌است. Vaonis می‌گوید که طراحی شده‌است تا شگفتی‌های کیهان را در دسترس همه قرار دهد.

Hestia با بهره‌گیری از قدرت تلفن هوشمند و فناوری پیشرفته به شما امکان می‌دهد تا از درخشندگی خورشید، زیبایی مسحورکننده ماه و اعماق فریبنده کیهان، بدون تنظیمات پیچیده یا دانش گسترده نجوم، عکس بگیرید. به سادگی گوشی هوشمند خود را روی چشمی Hestia قرار دهید، دستگاه را با جسم آسمانی مورد نظر خود تراز کنید و تصاویر زیبایی از کیهان به ثبت برسانید.

این تلسکوپ بر روی تلفن‌همراه شما نصب خواهد شد!/ عکس

Vaonis می‌گوید که Hestia برای هر نوع هدف آسمانی طراحی شده‌است و برای عکاسی از خورشید در روز و همچنین عکاسی از ماه و آسمان در شب کار می‌کند.

طراحی Hestia از یک طراحی اپتیکال شش لنز ثبت شده در سه گروه استفاده می‌کند که دارای یک هدف ۳۰ میلی متری و منشورهایی برای جمع آوری و متمرکز کردن نور مستقیماً به دوربین تلفن هوشمند است. دارای میدان دید ۱.۸ درجه است و از طریق برنامه Vaonis می توان تصاویر را به صورت JPEG یا TIFF ثبت کرد.

از یک پایه مغناطیسی استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که می‌تواند تمام طراحی‌های گوشی‌های هوشمند فعلی و آینده را در خود جای دهد، و با بهبود دوربین‌های گوشی‌های هوشمند، آنچه که می‌توان با Hestia ثبت کرد نیز بهبود می‌یابد.

منبع:خبرآنلاین

۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید