خاص‌ ترین موس گیمینگ ریزر با طلای ۲۴ عیار

خاص‌ ترین موس گیمینگ ریزر با طلای ۲۴ عیار

مدیرعامل ریزر مین لیانگ تان (Min-Liang Tan) تصاویری از یک نسخه سفارشی خاص از ماوس گیمینگ Viper Signature Mini را در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشت.

کد خبر : ۱۵۰۰۶۳
بازدید : ۸۸

برترین ها نوشت: شرکت ریزر از محصول گیمینگ منحصربه‌فرد خود که ماوس طلایی Viper Mini Signature نام دارد با بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ عیار رونمایی کرد.

مدیرعامل ریزر مین لیانگ تان (Min-Liang Tan) تصاویری از یک نسخه سفارشی خاص از ماوس گیمینگ Viper Signature Mini را در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشت.

به گفته تان، این نمونه فوق‌العاده لاکچری و شیک تنها برای تعداد محدودی از کاربران قابل خریداری خواهد بود، زیرا از طلای ۲۴ عیار ساخته شده است و انتظار می‌رود قیمت آن به‌طرز دیوانه‌کننده‌ای بالا باشد.

بنابراین انتظار مشاهده‌ی نسخه‌‌ی طلایی ماوس Viper Mini Signature ریزر را در خرده‌فروشی‌های لوازم الکترونیکی نداشته باشید.

ماوس طلایی Viper Mini Signature یک محصول گیمینگ بسیار مورد توجه شبیه به ماوس گیمینگ (سیمی) Razer Viper Mini است که در سال 2020 مورد بررسی قرار گرفت.

با اینکه لوکس بودن این محصول نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند، اما نمی‌توان گفت این موس جدید به اندازه‌ی زیبایی خود کارایی نیز دارد.

قطعاً محصولاتی که با هدف جلب توجه و زیبایی‌شناسی طراحی می‌شوند جنبه‌ی نمایشی دارند. اما گیمرهای حرفه‌ای بیشتر به دنبال محصولی با دوام و کاربردی هستند تا دستگاهی زیبا و چشمگیر.

بخشی از جذابیت دستگاه این است که یک پوسته برش مشبک برای کاهش وزن دارد. حال اگر این پوسته از جنس طلای ۲۴ عیار باشد، از کاهش وزن استقبال بیشتری می‌شود.

ریزر به این سوال که آیا طراحی ماوس با طلای جامد است یا فقط با روکش طلا توسعه یافته است پاسخی نداد.

اگر موس گیمینگ Razer Viper Signature Mini را خریداری کرده باشید، دستگاهی با پوسته ساخته شده از آلیاژ منیزیم دریافت خواهید کرد.

چگالی منیزیم تنها 1.74 گرم در سانتی متر مکعب است. اگر فرض کنیم آلیاژ 50-50 با آلومینیوم است که چگالی 2.73 گرم بر سانتی متر مکعب دارد، چگالی آلیاژ حدود 2.25 گرم بر سانتی متر مکعب خواهد بود.

طلا تقریباً ۹ برابر چگال‌تر است، ۱۹.۳ گرم در سانتی متر مکعب، بنابراین تغییر در مواد منجر به تغییر قابل توجهی در وزن دستگاه می‌شود، مگر اینکه طلای ۲۴ عیار تنها چند میکرون آبکاری باشد.

91

وقتی از این شرکت پرسیده شد که چگونه این طراحی سفارشی به وجود آمده است، این شرکت تنها به روش‌هایی اشاره کرد که افراد عادی می‌توانند یک محصول ریزر را سفارشی کنند، مانند Razer Customs و Razer Skins. یکی از سخنگویان ریزر گفت:

طراحی چنین محصولاتی ما را به مسیری جدید هدایت می‌کند. ما طراحی خاص این ماوس را تا جایی که مواد سازنده اجازه می‌داد پیش بردیم و اکنون یک محصول کاملاً کاربردی داریم. مانند رویکرد ما با محصولات مفهومی CES، ما همیشه در تلاش برای عرضه محصولاتی با نوآوری و قابلیت‌های ویژه هستیم.

رمز و راز دیگر در مورد ماوس طلایی Viper Mini Signature این است که مشتری این محصول لوکس چه کسی می‌تواند باشد؟ تصاویر منتشر شده توسط مدیرعامل ریزر کنجکاوی بیشتری را برمی‌انگیزد، زیرا به نظر می‌رسد یک پلاک نام محو شده روی محصول وجود دارد.

دلیل تار شدن این اسم می‌تواند به سوپرایز مشتری یا نام خاص خریدار مربوط باشد و ممکن است هرگز نفهمیم مشتری این محصول خاص چه کسی بوده‌ است.

مدیرعامل ریزر در توییتی در ایکس اظهار داشت که لیست قیمتی برای این محصول ندارند. بنابراین به دلیل جذابیت و خاص بودن آن مشتریان به پرداخت هزینه زیادی برای به دست آوردن این ماوس نیاز خواهند داشت.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید