(عکس) این محصول اپل تنها چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت

(عکس) این محصول اپل تنها چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت

در تصویر اول این بند احتمالاً به اپل واچ جدید متصل شده است و روی مچ دست دیده می‌شود. تصویر دوم نیز الگوی بافت این بند را از فاصله نزدیک‌تر نشان می‌دهد.

کد خبر : ۱۵۱۷۱۴
بازدید : ۴۲

سری جدید لوازم جانبی اپل تحت عنوان FineWoven احتمالاً در مراسم امشب معرفی خواهد شد. حالا چند ساعت مانده به این رویداد، شاهد انتشار تصاویر باکیفیتی از این محصولات هستیم.

اپل امشب ساعت 20:30 به وقت ایران رویدادی موسوم به Wonderlust را برگزار می‌کند تا علاوه بر سری آیفون 15 از اپل واچ جدید پرده بردارد. حالا یک منبع آگاه در آخرین ساعات پیش از شروع مراسم، تصاویری از بند FineWoven اپل واچ سری 9 را منتشر کرده که گویی از تصاویر تبلیغاتی رسمی این محصول است.

در این دو تصویر می‌توانیم بندی پارچه‌ای به رنگ قهوه‌ای را ببینیم. در تصویر اول این بند احتمالاً به اپل واچ جدید متصل شده است و روی مچ دست دیده می‌شود. تصویر دوم نیز الگوی بافت این بند را از فاصله نزدیک‌تر نشان می‌دهد.

این محصول اپل تنها چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت/عکس

منبع این گزارش می‌گوید نام این بند FineWoven Link است. این نام احتمالاً به سری جدید این بندها برای اپل واچ گفته خواهد شد که احتمالاً قرار است جای بندهای چرمی و حتی شاید سیلیکونی را بگیرند. در چند وقت اخیر در گزارش‌ها گفته شده بود که این شرکت به احتمال زیاد می‌خواهد به نفع محیط‌زیست لوازم جانبی چرمی و سیلیکونی خود را کنار بگذارد.

امشب ساعت 20:00 با دیجیاتو همراه باشید تا با هم به تماشای رویداد اپل بنشینیم و ببینیم اهالی کوپرتینو چه اخباری را برای ما تدارک دیده‌اند. تمام اتفاقات مهم این رویداد مطابق همیشه از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو به اطلاع شما خواهد رسید.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید