صحبت با هوش مصنوعی جدید یوتیوب درباره آنچه تماشا می‌کنید!

صحبت با هوش مصنوعی جدید یوتیوب درباره آنچه تماشا می‌کنید!

چت‌بات یوتیوب برای ارائه اطلاعات درباره ویدئویی که در حال تماشایش هستید، طراحی شده است. این ابزار مکالمه هوش مصنوعی آن طور که گوگل توضیح داده با هدف پاسخگویی به پرسش‌های شما درباره یک ویدئو طراحی شده و علاوه بر این می‌تواند محتوای مرتبط را نیز به شما پیشنهاد کند.

کد خبر : ۱۶۱۰۲۵
بازدید : ۱۹

یوتیوب هم به دنیای هوش مصنوعی پا گذاشته و در حال آزمایش چت‌بات جدیدی است که هنگام تماشای ویدئو می‌تواند درباره آن ویدئو با شما صحبت کند!

چت‌بات یوتیوب برای ارائه اطلاعات درباره ویدئویی که در حال تماشایش هستید، طراحی شده است. این ابزار مکالمه هوش مصنوعی آن طور که گوگل توضیح داده با هدف پاسخگویی به پرسش‌های شما درباره یک ویدئو طراحی شده و علاوه بر این می‌تواند محتوای مرتبط را نیز به شما پیشنهاد کند. حتی هنگامی که در حال تماشای یک ویدئوی آموزشی باشید می‌تواند از شما تست بگیرد.

چت‌بات جدید یوتیوب در کنار ابزار هوش مصنوعی دیگری که هدفش ساماندهی نظرات ویدئوها است پا به عرصه گذاشته است تا بزرگترین سرویس اشتراک ویدئوی جهان نیز از کاروان پرسرعت هوش مصنوعی عقب نماند.

یوتیوب زیرمجموعه گوگل است و در راستای تلاش گسترده این شرکت برای یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی در سرویس‌هایی چون موتور جستجو و جی‌میل پا میدان هوش مصنوعی گذاشته است.

جدای از ابزارهایی چون تولید پس‌زمینه برای ویدئوهای کوتاه و دوبله ویدئو به زبان‌های دیگر بر اساس برخی گزارش‌ها یوتیوب در حال توسعه ابزاری است که به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ‌های خود را در سبک موسیقی‌دانان مشهور خلق کنند.

البته ابزارهای جدید هوش مصنوعی یوتیوب اکنون فقط به صورت آزمایشی و محدود فعلا فقط به زبان انگلیسی در دستگاه‌های منتخب اندروید مشترکین پرمیوم در ایالات متحده آمریکا در دسترس است.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید