اپل «سیری» را با هوش مصنوعی متحول می‌کند

اپل «سیری» را با هوش مصنوعی متحول می‌کند

اپل ظاهراً می‌خواهد قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی را به سیری اضافه کند تا بهتر با دستیار هوشمند شرکت‌هایی مانند گوگل و آمازون رقابت کند.

کد خبر : ۱۶۱۵۹۰
بازدید : ۱۳

اپل هم می‌خواهد مانند سایر غول‌های دنیای فناوری هوش مصنوعی را به محصولات مختلف خود بیاورد. در همین راستا یکی از منابع دنیای فناوری مدعی شده که اپل روی نسخه ارتقایافته دستیار هوشمند سیری با قابلیت‌های هوش مصنوعی کار می‌کند که سال آینده میلادی در رویداد WWDC 2024 معرفی می‌شود.

طبق پست یکی از منابع دنیای فناوری به نام Tech_Reve در شبکه اجتماعی ایکس، اپل درحال به‌روزرسانی Siri با یک مدل زبانی بزرگ (LLM) است. اپل دستیار هوشمند خود را با یک LLM اختصاصی و نه LLM شرکت‌های دیگر مانند Llama 2 شرکت متا، به‌روزرسانی می‌کند.

سیری با قابلیت‌های هوش مصنوعی احتمالاً در WWDC 2024 معرفی می‌شود

به گفته Tech_Reve، اپل درحال‌حاضر مشغول به‌روزرسانی سیری با یک مدل زبانی بزرگ است:«اپل هم‌اکنون برای متحول‌کردن سیری درحال استفاده از LLM است تا درنهایت سیری یک دستیار مجازی فوق‌العاده شود.

اپل می‌خواهد سیری را به‌گونه‌ای توسعه دهد که قدرتمندترین اپلیکیشن هوش مصنوعی‌اش شود. اپل فعالانه درحال انجام چنین کاری است و انتظار می‌رود اولین محصول آن در WWDC 2024 معرفی شود. سیری جدید به‌صورت استاندارد روی آیفون 16 و نسل‌های بعدی استفاده خواهد شد.»

Apple-Siri

منبع: دیجیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید