استرالیا وجود خارجی ندارد؛ باور ندارید؟ از مایکروسافت بینگ بپرسید

استرالیا وجود خارجی ندارد؛ باور ندارید؟ از مایکروسافت بینگ بپرسید

موتور جستجوی مایکروسافت به پرسش غیرمعمول وجود استرالیا، ششمین کشور بزرگ جهان، با «نه» قاطع پاسخ می‌داد. بینگ اظهار داشت که این جواب بر اساس چندین منبع ارائه می‌شود.

کد خبر : ۱۶۳۰۹۰
بازدید : ۷۵

کاربران استرالیایی شبکه‌های اجتماعی بلواسکای و ماستودون، از اینکه بینگ به آنها اطلاع داد که کشوری که در آن زندگی می‌کنند واقعا وجود ندارد شگفت‌زده شدند.

طبق گزارش گاردین، موتور جستجوی مایکروسافت به پرسش غیرمعمول وجود استرالیا، ششمین کشور بزرگ جهان، با «نه» قاطع پاسخ می‌داد. بینگ اظهار داشت که این جواب بر اساس چندین منبع ارائه می‌شود.

ردیابی تئوری توطئه در مورد عدم وجود استرالیا ما را به کاربری در انجمن زمین‌تخت‌گرایان می‌رساند. او گفته همه‌چیز در مورد این کشور ساختگی است، تصاویر جعلی هستند و هر کسی که ادعا دارد آنجا زندگی می‌کند، در واقع یک مأمور مخفی دولت است.

سپس پستی در فیس‌بوک منتشر شد که ادعا می‌کرد استرالیا «یکی از بزرگ‌ترین حقه‌هایی است که تا به حال به مردم زده شده».

پست می‌گوید استرالیا توطئه‌ای است که توسط بریتانیایی‌ها طراحی شد تا مردم فکر کنند که جنایتکاران جای انداخته‌شدن به دریا، به آنجا فرستاده شده‌اند.

ما به دیدن این نوع اظهارات نادرست غیرواقعی و صرفاً عجیب و غریب که توسط هوش مصنوعی مولد منتشر می‌شوند عادت کرده‌ایم. اما چیزی که در این‌ مورد شگفت‌انگیز است این است که هوش مصنوعی کوپایلت (بینگ چت سابق) تأیید کرد استرالیا واقعی است.

همچنین خاطرنشان کرد که تئوری‌های توطئه‌ای پیرامون موجودیت کشور وجود دارد، اما این‌ها صحت ندارند و رد شده‌اند.

یکی از سخنگویان مایکروسافت گفت که مشکل موتور جست‌وجوی بینگ حل شده است. او گفت: «ممنون که این موضوع را به ما اطلاع دادید. ما این پاسخ و جواب را بررسی کرده‌ایم و راه‌حلی برای رسیدگی به آن یافتیم.»

هرکسی که معتقد است استرالیا وجود خارجی ندارد، احتمالاً خطای بینگ را به‌عنوان اثبات دیگری برای این تئوری می‌بیند.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید