(عکس) رونمایی از متفاوت‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ

(عکس) رونمایی از متفاوت‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ

سامسونگ نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فلیپ ۵ را عرضه کرد. این محصول با نام Z Flip 5 Maison Margiela Edition و با همکاری برند مُد Maison Margiela پاریس تولید شده است.

کد خبر : ۱۶۳۱۴۱
بازدید : ۳۹۰

سامسونگ مدل سفارشی گلکسی زد فلیپ ۵ که Maison Margiela Edition نام دارد را به‌طور محدود در سه کشور عرضه کرد.

سامسونگ نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فلیپ ۵ را عرضه کرد. این محصول با نام Z Flip 5 Maison Margiela Edition و با همکاری برند مُد Maison Margiela پاریس تولید شده است.

ساخت گوشی مذکور، دومین همکاری غول فناوری کره‌ی جنوبی با این شرکت است که قبلاً نسخه‌ی Maison Margiela Edition گلکسی زد فلیپ ۴ را نیز عرضه کرده بود.

81

نسخه‌ی Maison Margiela Edition گلکسی زد فلیپ ۵ در چین، هنگ‌کنگ و کره‌ی جنوبی و با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. قیمت گوشی مذکور در کره‌ی جنوبی ۱۹۲۳ دلار تعیین شده و ازطریق قرعه‌کشی در سایت رسمی سامسونگ به‌فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان به خرید گوشی سامسونگ باید تا تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر ۱۴۰۲) در سایت این شرکت ثبت‌نام کنند و اسامی برندگان در ۱ دسامبر (۱۰ آذر ۱۴۰۲) اعلام خواهد شد.

براساس اعلام سامسونگ، نسخه‌ی Maison Margiela Edition گلکسی زد فلیپ ۵ برای افرادی طراحی شده که به‌دنبال ظاهر غیرعادی و جذاب هستند.

درحالی‌ که سامسونگ بازار گوشی‌های تاشدنی را متحول کرده، Maison Margiela نقش مهمی در صنعت مُد دارد و محصولاتش از طراحی ساختارشکنانه و پیچیده بهره می‌برند و همین عامل باعث شگفتی طرفدارانش شده است.

مدل Maison Margiela Edition گلکسی زد فلیپ ۵ در جعبه‌ای بزرگ به‌همراه دو قاب محافظ عرضه می‌شود که ظاهراً برای کلکسیونرها درنظر گرفته شده است.

جعبه‌ی این محصول بافت جذابی دارد و قاب گوشی نیزطراحی شبیه ژاکت معروف Maison Margiela را به‌تصویر می‌کشد.

قاب چرمی فلپ (Flap Leather) گلکسی زد فلیپ ۵ Maison Margiela Edition، از جنس چرم طبیعی مشکی است و طرح زیبایی دارد. قاب فلیپ سوئیت (Flipsuit Case) نیز دو کارت مبتنی‌بر NFC دارد که یکی از طراحی رنگ‌های پاشیده‌شده و دیگری از ظاهر نقره‌ای بهره می‌برد.

82

نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فلیپ ۵ از تم و دو تصویرزمینه‌ی اختصاصی به‌نام Stitches و Trompe-L'oeil استفاده می‌کند.

تصویرزمینه‌ی Stitches، دوخت‌های دست‌بافت را روی نمایشگر بیرونی و صفحه‌ نمایش داخلی گوشی نمایش می‌دهد و Trompe-L'oeil نمای داخلی ژاکت را به‌تصویر می‌کشد. جعبه‌ی این محصول همچنین شامل شارژر ۲۵ واتی و کابل USB-C است.

استفانی چوی، رئیس بازاریابی واحد موبایل سامسونگ می‌گوید: «سامسونگ و Maison Margiela، همچنان با ساختارشکنی و استفاده از طرح‌های کاملاً متمایز، صنعت را شگفت‌زده می‌کنند و حامی افرادی هستند که قصد خرید محصولی خاص و دارای شخصیت را دارند.

این دومین همکاری دو برند فناوری و مُد محسوب می‌شود که نتیجه‌ی آن گوشی هوشمند تاشدنی با ظاهری بسیار زیبا و مدرن است.»

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید