مهم‌ترین محصول اپل در سال ۲۰۲۴؛ آیفون نیست

مهم‌ترین محصول اپل در سال ۲۰۲۴؛ آیفون نیست

«مینگ-چی کو»، یکی از تحلیلگران بازار می‌گوید که هدست جنجالی اپل ویژن پرو در فاز تولید انبوه به‌سر می‌برد و اواخر ژانویه (اوایل بهمن‌ماه) به فروشگاه‌ها می‌رسد. به گفته وی، هدست واقعیت ترکیبی این شرکت مهم‌ترین محصول اپل برای سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

کد خبر : ۱۶۸۳۰۶
بازدید : ۲۳

پیش‌تر گزارش‌هایی در مورد عرضه هدست ویژن پرو اپل در ماه فوریه سال آینده میلادی منتشر شده بود. حالا یکی از تحلیلگران بازار به این موضوع اشاره کرده است که اواخر ژانویه این دستگاه به فروشگاه‌های اپل راه پیدا می‌کند و برنامه تولید آن به‌خوبی پیش می‌رود تا این محصول جدید بتواند به‌موقع به فروشگاه‌ها برسد.

در گزارش منتشرشده از سوی این تحلیلگر بازار همچنین به این نکته اشاره شده است که حدود ۵۰۰ هزار کاربر می‌توانند هدست اپل ویژن پرو را در سال ۲۰۲۴ خریداری کنند. به‌نظر می‌رسد با تجربه کاربری مثبت کاربران، تولید این دستگاه افزایش یابد.

هدست اپل ویژن پرو اوایل بهمن‌ماه به انبار فروشگاه‌ها می‌رسد

مینگ-چی کو با انتشار گزارشی، اعلام کرده بود که عرضه انبوه هدست اپل ویژن پرو در هفته اول ژانویه سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. براساس برآوردهای وی، اولین محموله تولیدی، اواخر ژانویه یا اوایل فوریه وارد بازار می‌شود. این زمان‌بندی‌ها تقریباً مطابق با پیش‌بینی «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ است.

با وجود اینکه ظاهراً تنها نیم میلیون هدست به بازار عرضه می‌شود، اما مینگ-چی کو می‌گوید این هدست واقعیت ترکیبی، مهم‌ترین محصول اپل برای سال ۲۰۲۴ خواهد بود. همچنین وی اضافه می‌کند که با تجربه کاربری خوب و مثبتی که این هدست ایجاد می‌کند، احتمالاً میزان تقاضا در بازار افزایش خواهد یافت.

5964559

بااین‌حال، یکی دیگر از تحلیلگران بازار می‌گوید در ابتدا تنها ۴۰۰ هزار واحد از این هدست واقعیت ترکیبی به بازار عرضه می‌شود و تا پایان سال ۲۰۲۴، این رقم به یک میلیون دستگاه می‌رسد. با توجه به قیمت ۳۴۹۹ دلاری این هدست، باید دید تا چه اندازه این اعداد به واقعیت نزدیک هستند. به‌نظر می‌رسد که پیش‌بینی مینگ-چی کو محتمل‌تر است.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید