هجوم کاربران برای یک بازی!

هجوم کاربران برای یک بازی!

یک بازی جدید توانسته است در زمانی کوتاه به بیش از یک‌میلیون بازیکن هم‌زمان در استیم دست پیدا کند.

کد خبر : ۱۷۲۸۲۲
بازدید : ۱۳

بازی Palworld در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی ۱۴۰۲) در قالب دسترسی زودهنگام منتشر شد و پس از انتشار، بلافاصله به ۳۰۰ هزار بازیکن هم‌زمان در استیم رسید.

بنابر آمار رسمی استیم، بازی Palworld با یک‌میلیون بازیکن هم‌زمان در این پلتفرم و فروش دومیلیون نسخه در ۲۴ ساعت، جایگاه دوازدهم بازی برتر استیم ازنظر تعداد بازیکنان هم‌زمان را به‌دست آورد. این جایگاه حتی بالاتر از بازی‌های Valheilm و Call of Duty و GTA 5 در این فهرست است.

Palworld بازی اکشن سبک بقا سوم شخصی است که تیم Pocketpair آن را به‌صورت جهان‌باز و با شعار «دنیای پوکمون با اسلحه» طراحی و ساخته شده است.

بازی در جهانی به نام PalWorld جریان دارد. در این جهان، موجوداتی عجیب و بامزه‌ای به نام پال زندگی می‌کنند و شما در نقش انسان، برای بقا و مبارزه با دشمنان خود باید از این موجودات استفاده کنید.

5978383

محیط‌ گسترده‌ی سه‌بعدی و گرافیک جذاب Palworld ممکن است با بازی‌های Pokémon Scarlet و Violet مقایسه شود؛ هرچند مشکلات فنی موجود در این دو بازی، Palworld را در جایگاه بالاتری قرار می‌دهد.

بازی Palworld را می‌توان روی ویندوز و ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۳۰ دلار تجربه کرد. نسخه‌ی ویندوز فاقد سرور اختصاصی است و به چهار بازیکن محدود می‌شود؛ اما کاربران استیم می‌توانند تا ۳۲ نفر در یک سرور اختصاصی، این بازی پرطرفدار را تجربه کنند.

حالت تک‌نفره‌ی آفلاین نیز در نظر گرفته شده است و تیم سازنده در حال بررسی انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 بازی Palworld است. بررسی‌های استیم نشان می‌دهد که بازی Palworld فراتر از انتظارات اولیه بوده و بازیکنان را با گیم‌پلی و محتوای گسترده‌اش تحت‌تأثیر قرار داده است.

منبع: خبر آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید