فهرستی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

فهرستی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

سامسونگ برای این محصول در زمینه ی پردازنده از یه تراشه ی مدیاتک دایمنسیتی 720 بهره گرفته که به خوبی از پس کارهای روزمره برمیاد. دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 48 مگاپیکسلی برخورداره و کیفیت خوبی رو از خودش به نمایش میذاره. باتری این محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی داره.

کد خبر : ۱۸۳۷۹۴
بازدید : ۲۶۴۷

شما تا چه حد و میزانی به گوشیتون وابستگی دارید و باهاش سر و کله میزنید یعنی از این دسته از افرادی هستید که تنها در مواقع لزوم و چک کردن پیام ها و تماس ها به گوشیتون سر میزنید و یا خودتون رو یه فرد معتاد به این وسیله ی الکترونیکی میدونید و بدون اون شبتون روز و روزتون شب نمیشه و از لحظه ای که صبح با آلارم این وسیله از خوب بیدار میشید تا خود شب باهاش سر وکار دارید و در طول روز هم که وقت خالی گیر میارید میرید به سراغش که خب در صورتی که از این دسته از افراد هستید باید یه گوشی با باتری خوب داشته باشید و صد البته ترفندهایی برای افزایش طول عمر باتری رو هم بلد باشید تا لنگ نمونید و در نهایت با یه باتری که زود شارژ خالی میکنه مواجه نشید.

هر چند که در کل شما باید یه گوشی تهیه کنید که از همه لحاظ با استانداردهایی که مدنظرتون هست هماهنگ باشه چرا که شما برای حداقل دو سال از اون گوشی قراره استفاده کنید و در صورتی که این وسیله کیفیت خوبی نداشته باشه مسلما با مشکل روبه رو بشید هر چند که در این بین شاید بگید که پولمون اگه زیاد باشه میتونیم گوشی خوب داشته باشیم و با پول کم این موضوع امکانپذیر نیست که خب تا حدودی حق دارید ولی خب در بازار امروز میشه گوشی های اقتصادی و خوبی رو با بودجه های متوسط هم خریداری کرد که از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار هستن و میتونن بدون هنگ کردن باهاتون همراهی کنن که خب برای همین در این مقاله قصد داریم که چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا انتخاب و خرید براتون راحت تر بشه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گلکسی A23 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین های سامسونگ تا 10 میلیون جایگاه بسیار خوبی برای خودش دست و پا کرده و حسابی محبوبه یعنی گلکسی A23 که سامسونگ برای اون از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه و از وضوح و کیفیت تصویر خوب و قابل قوبلی برخورداره و شما میتونید محتواهای مختلف رو در این گوشی بدون تاخیر مشاهده و از اون ها نهایت لذت رو ببرید.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام استفاده شده که در این بازه ی قیمت به خوبی میتونه از پس کارهای روزمره بربیاد و شما رو پشیمون نکنه. دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 52 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم از یه سنسور 8 مگاپیکسلی برخورداره و باتری هم 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

گلکسی M32 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

بریم سراغ گلکسی M32 5G که میتونه برای اون دسته از افرادی که در این بازه ی قیمتی به دنبال گوشی های ۵G هستن یه انتخاب بسیار مناسب باشه. کمپانی کره ای برای این محصول از یه نمایشگر به اندزه ی 6.5 اینچ بهره گرفته از نوع سوپرامولده که رزولوشن خوبی داره و کیفیت و وضوح تصویر خوبی رو میتونید در اون مشاهده کنید. همچنین توان نوسازی تصویر در این محصول در هر ثانیه برابر با 90 هرتز هست که با این عدد میتونید شاهد محتواهای بدون تاخیر در این گوشی باشید.

سامسونگ برای این محصول در زمینه ی پردازنده از یه تراشه ی مدیاتک دایمنسیتی 720 بهره گرفته که به خوبی از پس کارهای روزمره برمیاد. دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 48 مگاپیکسلی برخورداره و کیفیت خوبی رو از خودش به نمایش میذاره. باتری این محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی داره.

گلکسی A33 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که در این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A33 5G که در بین رقبای خودش تونسته اسم و رسم در کنه. این گوشی از یه نمایشگر به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که از نوع سوپرامولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه و از رزولوشن خوبی برخورداره. پردازنده ی این محصول یه تراشه ی اگزینوس ۱۲۸۰ هست که برای کارهای روزمره از خودش قدرت قابل قبولی نشون میده.

دوربین اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته میتونن کیفیت خوبی رو از خودشون ارائه بدن. باتری این محصول هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و شارژ دهی اش هم خوبه.

منبع: عصر ترکیه

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید