فرم بینی‌تان درباره شخصیت شما چه می‌گوید؟

فرم بینی‌تان درباره شخصیت شما چه می‌گوید؟
کد خبر : ۱۵۰۷۴۵
بازدید : ۱۴۹۳

بینی هر کسی در نوع خودش منحصر به فرد است و هیچ دو بینی ای دقیقاً شبیه به یکدیگر نیستند. با این حال، تحقیقات نشان داده همین بافتی که بینی ما را تشکیل می دهد می تواند چیزهای زیادی را درباره ی شخصیت مان آشکار کند. محققان با بررسی فرم های مختلف بینی به نتایج جالبی دست یافتند.

۱- بینی رومی

کسانی که این نوع بینی کشیده و سر پایین را دارند، شجاع اند، از قدرت تصمیم گیری برخوردارند و می توانند درباره ی مسائل به طور واضح فکر کنند. آن ها افراد بسیار بلند پروازی هم هستند و شیفته ی چالش اند. دستیابی به موفقیت با رسیدن به میانسالی برای آن ها امری عادی است.

۲- بینی کوتاه

کسانی که بینی کوتاهی دارند معمولاً از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند. آن ها علاقه ی ویژه ای به آزادی دارند اما می توانند حسود باشند.

۳- بینی خمیده

داشتن بینی خمیده اغلب نشان دهنده ی استراتژیک بودن یک فرد است. علاوه بر این، نشان می دهد که یک شخص از روحیه ی کارآفرینی برخوردار است و انگیزه ی روانی و استقامت زیادی دارد.

۴- بینی تخت

کسانی که چنین بینی کوچک و سربالایی دارند که اغلب، حفره های آن دیده می شود، شاید ادعا کنند که درباره ی دنیا و آدم ها چیزهای زیادی می دانند ، اما در حقیقت، افراد بی خیالی هستند، امری که گاهی آن ها را به دردسر می اندازد.

۵- بینی سر بالا

بینی سر بالا شبیه به بینی تخت است. با این حال، نوک آن عمودی و گرد است. داشتن این نوع بینی اغلب به این معنی است که فرد اهل عمل، قابل اعتماد و میانه رو است.

۶- بینی یونانی

کسانی که بینی صاف و مستقیمی دارند، معمولاً صبورند و می توانند به طور واضح درباره ی مسائل فکر کنند. آن ها برای رسیدن به اهداف خود ثابت قدم اند و قابل اتکا محسوب می شوند.

۷- بینی عقابی

بینی عقابی میان کسانی که رایج است که آرزوی موفقیت دارند. زنانی که بینی عقابی دارند می توانند در زمینه ی تحصیلات از بقیه پیشی یگیرند و ممکن است از حس ششم قوی ای هم برای یافتن فرصت های خوب تجاری برخوردار باشند.

۸- بینی گوشتی

کسانی که بینی گوشتی دارند معمولاً دست و دلباز، احساسی و حساس، اما در عین حال، محتاط اند. در زندگی شخصی، آن ها مشتاق کمک به دیگران اند. زنانی که از این نوع بینی برخوردارند می توانند در رشته ی اقتصاد خانه (که با اقتصاد و مدیریت خانه، خانواده و جامعه مربوط است) و دیگر رشته های مرتبط مانند هتل داری بسیار رشد کنند.

۹- بینی قوزدار

بینی قوزدار شاید فردا را قوی و مصمم نشان دهد اما کسانی که این نوع بینی را دارند معمولاً بسیار دست و دلبازند.

۱۰- بینی تخت

داشتن بینی تخت به این معنی است که فرد از انواع مختلفی از توانایی ها برخوردار است و شیفته ی تفریح و خوشگذرانی است. این افراد را حتی اگر خیلی خوب هم نشناسید، به نظر می آیند که نگاه خوش بینانه ای به زندگی دارند.

۱۱- بینی باریک

کسانی که بینی باریکی دارند از اعتماد به نفس برخوردارند. آن ها معمولاً مصمم و آسیب پذیرند و علاقه ی ویژه ای به مسائل معنوی دارند.

۱۲- بینی کشیده

کسانی که این نوع بینی را دارند معمولاً از درک زیادی در زمینه ی هنر و زیبایی شناسی برخوردارند. آن ها شخصیت مغرور اما بی قراری دارند و تنهایی و خلوت را به شلوغی ترجیح می دهند.

 

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید