۱۰ دلیلی که باعث می شود یک زن عاشق تصمیم به ترک مرد زندگی اش بگیرد

۱۰ دلیلی که باعث می شود یک زن عاشق تصمیم به ترک مرد زندگی اش بگیرد

چه چیزی باعث می شود یک زن حتی زمانی که مرد زندگی اش را عاشقانه دوست دارد، تصمیم به ترک او بگیرد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

کد خبر : ۱۶۷۶۸۷
بازدید : ۲۴۱

بسیاری از مردان می دانند که زن ها مرموز و غیر قابل پیش بینی اند، اما زمانی این موضوع را متوجه می شوند که زن زندگی شان وسایلش را جمع می کند و آن ها را ترک می کند. حتی ممکن است وقتی سر کار هستید، در را محکم پشت سرش بکوبد و برای همیشه برود.

اما چه چیزی باعث می شود یک زن حتی زمانی که مرد زندگی اش را عاشقانه دوست دارد، تصمیم به ترک او بگیرد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

۱- احساس نمی کند قابل اتکا هستید

1-e0d64454c496c2c6b522da81f7

حتی زن هایی که استقلال و آزادی شان را بسیار دوست دارند هم دل شان می خواهد کسی را داشته باشند که بتوانند در زمان نیاز به او تکیه کنند. و دوره هایی در زندگی زن ها هست (مانند بارداری یا پس از زایمان) که آن ها به کمک مرد زندگی شان نیاز زیادی دارند. تنها یک مرد قابل اتکا می تواند به یک زن احساس راحتی دهد.

۲- از برآورده کردن توقعات تان خسته شده

همیشه خوش اندام و بشاش بودن، پختن غذاهای خاص، خواندن کتاب های عمیق و داشتن معاشرت با دوستان شما – این ها خواسته های زیادی است، اینطور فکر نمی کنید؟ اینکه مجبور باشید دائماً انتظارات کسی را برآورده کنید، واقعاً خسته کننده است.

۳- احساس نمی کند برای او خاص هستید

3-e355ac513b930a7cead7fb9197

منظور صرفاً خیانت کردن نیست. برای زن ها مهم است که ببینند مرد زندگی شان واقعاً آن ها را دوست دارد و با تحسین به زن های دیگر خیره نمی شود.

۴- از بد دلی شما و تلاش هایتان برای کنترل او خسته شده

4-7cd96d509782fc7fbeb4345741

صرف یک هفته وقت برای گرفتن رضایت از شما برای یک دیدار چند ساعته ی ساده با دوستان خود و بعد از آن، مجبور شدن به پاسخ دادن به تماس ها و پیام های مداوم شما در تمام آن چند ساعت، کاملاً بی معنی و مضحک است. گوش دادن به سوء ظن های شما و مجبور شدن به توضیح درباره ی یک به یک لایک ها و کامنت های صفحه ی مجازی خود، نشانه ی یک رابطه عاطفی سالم نیست.

به علاوه، اگر دلیل درست و واقعی ای برای اعتماد نداشتن به زن زندگی تان دارید، اصلاً چرا خودتان قبل از او این رابطه را تمام نمی کنید؟

۵- منبع انرژی منفی هستید

5-942cbb52418c571b01e1209fbb

شما همیشه ناراحتید، از امتحان کردن چیزهای تازه استقبال نمی کنید و دائماً هر ایده ای از سوی زن زندگی تان را رد می کنید، چون فکر می کنید مضحک و بی معنی اند. بالاخره یک روزی او صرفاً برای این تصمیم به ترک شما می گیرد که بتواند رشد و پیشرفت کند و زندگی جالب تری برای خود بسازد.

۶- از دو دنیای متفاوت هستید

6-464ce35b15802f564ea348426e_

در ابتدای رابطه عاطفی، وقتی عشق چشمان مان را کور کرده، نمی توانیم درست فکر کنیم و چیزهای زیادی را نادیده می گیریم، مثل خانواده ای که از آن آمده ایم، یا دوستانی که داریم و غیره. تازه بعد از مدتی که آن تب و تاب فروکش می کند است که متوجه می شویم دوستان مرد مورد علاقه مان کسانی هستند که هرگز حاضر به صحبت با آن ها نیستیم یا خانواده ی زن مورد علاقه مان واقعاً غیر قابل تحمل اند.

۷- رفتار بالغانه ای ندارید

7-a49c315d37a0e5f8d37b3f54c2

زن زندگی تان بچه می خواهد اما شما دل تان می خواهد شغل تان را رها کنید و با دوستان تان جهانگردی کنید. یا شما دل تان یک کنسول بازی جدید می خواهد و چشم تان به دنبال بزرگ ترین تکه ی کیک جشن است. البته استثنائاتی هم هست، اما به طور کلی، زن ها حاضر به تشکیل خانواده و بچه دار شدن با مردی که به بلوغ شخصیتی نرسیده، نیستند.

۸- از رابطه ی یک طرفه تان خسته شده

8-4a39365f5699fc532acc0e294b

منظور رابطه ای است که در آن فقط یک طرف عشق و توجه نشان می دهد اما از طرف دیگر رابطه چیزی دریافت نمی کند. روابط عاطفی سالم اینگونه نیستند. دو فرد بزرگسال تنها زمانی می توانند باهم باشند که هر دوی آن ها آن رابطه را بخواهند و علاقه ی خود را دائماً چه با زبان و چه با کارهایشان به یکدیگر ابراز کنند.

۹- مطمئن نیست که چه خواسته ای دارید

9-aa64745f44b32687ca448fded0

هیچکسی دلش نمی خواهد به کسی تکیه کند که برنامه هایش همیشه روی هوا هستند. شما با کسی که دائماً نظرش را تغییر می دهد نمی توانید به چیز جدی ای دست یابید.

۱۰- برنامه هایتان برای آینده ی نزدیک یکی نیست

10-0b5ed650ae9629cea17410884f

شما می دانید که به دنبال چه هستید و زن زندگی تان هم می داند چه خواسته ای دارد. مشکل اینجا است که برنامه هایتان برای آینده باهم بسیار متفاوت یا حتی در تضاد با یکدیگر است.

مثلاً زن زندگی تان به تازگی یک دوره ی طراحی لباس را به پایان رسانده، یک زبان جدید یاد گرفته و به دنبال مهاجرت و پیدا کردن شغل در یک کشور دیگر است. اما شما قصد ترک نه فقط کشورتان، بلکه حتی شهرتان را هم ندارید و به دنبال خرید یک خانه ی کوچک حیاط دار هستید که فاصله ی زیادی هم با خانه ی پدر و مادرتان نداشته باشد.

منبع: روزیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید