۷ کاری که افراد ناموفق همیشه در شروع روز انجام می دهند

۷ کاری که افراد ناموفق همیشه در شروع روز انجام می دهند

بیایید در نظر بگیریم که افراد ناموفق صبح ها چه اشتباهاتی انجام می دهند که روزشان را خراب می کنند. چه عادات یا رفتارهایی مانع پیشروی در مسیر موفقیت آنها است؟

کد خبر : ۱۸۲۱۳۰
بازدید : ۸۰

همه ما درباره اهمیت نحوه شروع روز در صبح ها و تاثیر آن بر کیفیت کل روز بارها شنیده ایم و شاید با راهکارهای مختلفی که انجام دادن آنها در صبح، روز خوبی را برای شما رقم می زنند، آشنا باشید. اما بیایید جور دیگری ببینیم.

بیایید در نظر بگیریم که افراد ناموفق صبح ها چه اشتباهاتی انجام می دهند که روزشان را خراب می کنند. چه عادات یا رفتارهایی مانع پیشروی در مسیر موفقیت آنها است؟

۷ کاری که افراد ناموفق در شروع هر روز انجام می دهند:

۱- قطع کردن زنگ ساعت و چرت زدن

5

ده دقیقه بیشتر خوابیدن بیش از آنچه فکر کنید، تاثیرات منفی دارد و اغلب نشانه بی نظمی و عدم تمایل به رویارویی با روز پیش رو است. یکی از اشتباهات افراد ناموفق این است که حتی زمانی که باید از رختخواب بلند شوند، آن را به تعویق می اندازند. این عادت می تواند حس و حالی منفی را به روز شما وارد کند. درعوض، سعی کنید به محض به صدا درآمدن زنگ ساعت از خواب برخیزید.

ممکن است در ابتدا سخت باشد، اما یک عادت ساده است که می تواند تفاوت قابل توجهی در بهره وری روزانه شما ایجاد کند.

۲- نخوردن صبحانه

6

افراد ناموفق اغلب اهمیت یک وعده غذایی صبحگاهی سالم را دست کم می گیرند. حقیقت این است: نخوردن صبحانه می‌تواند منجر به کاهش انرژی و اختلال در عملکردهای شناختی شود.

۳- بی توجهی به فعالیت بدنی

7

افراد ناموفق اغلب فواید ورزش صبحگاهی را نادیده می گیرند و آن را به عنوان چیزی که به سادگی «برای آن وقت ندارند» کنار می گذارند. قدرت یک حرکت کوچک صبحگاهی را دست کم نگیرید. لزومی ندارد که یک جلسه بدنسازی تمام عیار باشد؛ حتی یک پیاده روی سریع هم می تواند برای روز شما معجزه کند.

۴- نادیده گرفتن سلامت روان

8

در شلوغی زندگی روزمره، به راحتی می‌توان از سلامت روانی خود غافل شد. افراد ناموفق معمولاً بدون اینکه لحظه ای از نظر ذهنی و عاطفی خود را بررسی کنند، فقط عجله می کنند. اما اگر از نظر درونی در آرامش نباشیم، چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در فعالیت‌های بیرونی خود موفق شویم؟

صرف چند لحظه آرام در صبح برای مدیتیشن، یادداشت روزانه یا به سادگی نفس کشیدن عمیق می تواند حس و حالی مثبتی به روز شما تزریق کند. این اقدامات ذهن ما را پاک می کند و ما را از نظر ذهنی برای هر چالشی که ممکن است در روز با آن مواجه شویم، آماده می کند.

۵- بلافاصله سراغ کار رفتن

9

تحقیقات نشان می‌دهد که مغز ما اول صبح در خلاق‌ترین حالت خود است. افراد ناموفق اغلب با غوطه ور شدن در ایمیل ها، تماس ها یا کارهای دیگر، این انفجار خلاقیت را از دست می دهند. به جای اینکه اجازه دهند ذهنشان پرواز کند و ایده های جدید را کشف کند، آنها را محدود به کارهای روزمره می کنند.

۶- تمرکز بر موارد منفی

10

شروع روز با دیدگاه بدبینانه می تواند انرژی و انگیزه شما را تخلیه کند و بر بقیه روز شما سایه بیاندازد و حتی کوچکترین کارها را دلهره آور جلوه دهد. سعی کنید روز خود را با شادی و قدردانی شروع کنید. این تغییر کوچک در دیدگاه می تواند تاثیر زیادی در مسیر موفقیت شما داشته باشد.

۷- عدم تعیین اهداف روشن

11

موفق ترین افراد جهان یک چیز مشترک دارند: آنها روز خود را با اهداف مشخص شروع می کنند. متأسفانه، اینجاست که بسیاری از افراد کوتاهی می کنند. بدون چشم اندازی روشن برای روز، به راحتی می توان غرق کارهای جزئی شد. مثل این است که بدون نقشه یا مقصدی که در ذهن داشته باشید راهی سفر شوید.

روز خود را با تعیین اهداف واضح و قابل دستیابی شروع کنید. این کار به روز شما جهت داده و شانس موفقیت شما را به طور تصاعدی افزایش می دهد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید