۴ قدم برای رسیدن به بینی باریک و قلمی به روش حرفه ای ها

۴ قدم برای رسیدن به بینی باریک و قلمی به روش حرفه ای ها

در اینجا به روش‌هایی می‌پردازیم که کمک می‌کند بینی‌تان قلمی‌تر و متمایزتر به نظر برسد.

کد خبر : ۱۸۲۹۰۱
بازدید : ۱۵۳

همه ما دوست داریم ظاهر متمایزی داشته باشیم و برای رسیدن به آن، به‌ویژه روی صورتمان تمرکز می‌کنیم. بینی باریک و قلمی ازجمله مواردی است که بسیاری از افراد برای داشتن چهره مشخص و شیک روی آن حساب می‌کنند. اما چطور می‌توانیم بدون جراحی بینی و تنها با استفاده از مواد آرایشی به این عضو مهم از صورتمان جلوه جذاب‌تری ببخشیم؟

در اینجا به روش‌هایی می‌پردازیم که کمک می‌کند بینی‌تان قلمی‌تر و متمایزتر به نظر برسد.

چطور مثل یک حرفه‌ای کاری کنیم که بینی‌مان باریک‌تر به نظر برسد؟

inside2-22-768x466

نکته کلیدی برای تیز و باریک به نظر رسیدن بینی، انتخاب سایه‌های مناسب است. استفاده از ابزار آرایشی مناسب و ترکیب رنگ‌ها به‌گونه‌ای که هیچ‌چیز آن‌قدرها مشخص نباشد.

قدم اول: صورتتان را آماده کنید

woman_looking_in_the_mirror-1296x728-header-1296x728-1-768x491_8_11zon

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که با یک پایه قوی شروع کنید. قانون مهمی که وجود دارد این است که به صورتتان به چشم یک بوم نقاشی تازه نگاه کنید. برای اینکه خوب به نظر برسد باید از قبل آماده شود.

مراحل زیر را دنبال کنید تا یک پایه‌ خوب روی صورتتان ایجاد کنید:

  • از یک مرطوب‌کننده خوب برای پاکسازی صورت خود استفاده کنید

  • سپس برای اطمینان از داشتن پوستی صاف و بی‌عیب از یک پرایمر استفاده کنید. پرایمر همچنین باعث ماندگاری آن می‌شود.

  • برای جلوگیری از تغییر رنگ پوست یا بینی هنگام استفاده از آن از هرگونه آلاینده اجتناب کنید

1680533555-00f070d1-7ee4-4770-a6f7-be2d62ea335b-768x513

پرایمر صورت برای هر نوع پوستی موجود است. شما باید به دنبال فرمولی قابل‌تنفس باشید که به آب‌رسانی پوست کمک می‌کند و بیشتر به درخشش ناشی از آبرسانی تمرکز دارد. اگر پرایمر مات دارید، باید هرگونه درخشندگی اضافی را کنترل کنید.

قدم دوم: کانتور را بردارید

nose_surgery-768x432

برای اینکه بینی‌تان باریک و قلمی‌تر به نظر برسد، مهم است که کانتور کِرِمی داشته باشید که نسبتاً دو درجه تیره‌تر از رنگ پوستتان باشد. این کار باعث زیبایی بینی شما می‌شود و سپس می‌توانید از یک کانسیلر برای اصلاح سایر قسمت‌های صورت به‌غیر از بینی استفاده کنید.

با استفاده از یک برس نازک، خطی در دو طرف بینی بکشید. هرچه خطوط به یکدیگر نزدیکتر باشند، بینی شما مشخص‌تر به نظر می‌رسد. سپس خطوط زمخت و خشن را با هم ترکیب کنید تا ناشیانه به نظر نرسد.

قدم سوم: کار را با یک هایلایتر تمام کنید

istockphoto-1184235326-612x612-1-768x530

هنگامی که ترکیب کردن را تمام کردید، با هر هایلتری که دارید، ته‌رنگی درخشان به آن ببخشید تا بینی‌تان برجسته‌تر به نظر برسد. با استفاده از هایلایتر، خطی بکشید که مستقیماً به مرکز بینی می‌رسد. هایلایتر را روی نوک بینی بکشید و سپس با نوک انگشت آن را مخلوط کنید.

قدم چهارم: آرایشتان را فیکس کنید

inside1-33-768x432

تنظیم آرایش آخرین مرحله‌ است و باعث می‌شود همه چیز در جای خود قرار گیرد. هایلایتر را کمی روی بینی و سپس به بقیه قسمت‌های صورت بکشید. یک ضربه سریع روی آن می‌تواند تمرکز ملایمی را به سمت بینی اضافه کند و آن را واضح‌تر و باریک‌تر نشان دهد.

همچنین از ‌رنگ‌های روشن‌تر برای لب استفاده کنید تا توجه به بینی بیشتر شود. هایلایتر برنز بهترین گزینه برای نازک‌تر نشان دادن بینی شماست.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید