رفتارهای جزئی و خنده‌دار مردان که باعث انزجار و تنفر زنان می‌شود

رفتارهای جزئی و خنده‌دار مردان که باعث انزجار و تنفر زنان می‌شود

د. اگرچه گاهی اوقات این رفتارها چیزهایی هستند که زنان می توانند از آنها چشم پوشی کنند، اما برخی از این رفتارها چنان برای زنان تنفرانگیز است که اغلب قادر به ادامه رابطه با شریک خود نخواهند بود.

کد خبر : ۱۸۳۶۰۸
بازدید : ۸۰

در یک نظرسنجی، زنان رفتارها و عادات خاص مردان که باعث ایجاد حس تنفر در آنها می شود را به اشتراک گذاشتند. آنها نظراتشان را درباره خصلت یا رفتار خاص یک مرد که برای شریک زندگی تنفر برانگیز است، اما لزوما تاثیر مستقیمی بر رابطه ندارد را بیان کردند. اگرچه گاهی اوقات این رفتارها چیزهایی هستند که زنان می توانند از آنها چشم پوشی کنند، اما برخی از این رفتارها چنان برای زنان تنفرانگیز است که اغلب قادر به ادامه رابطه با شریک خود نخواهند بود.

2-10_4_11zon

کالی شیا، یک مربی سلامت جنسی، از دنبال کنندگان خود در اینستاگرام خواست تا خنده دارترین رفتارهای منزجر کننده ای که در مردان دیده اند را به اشتراک بگذارند. او از مخاطبانش پرسید: «خنده دارترین چیزی که شما را از مرد زندگی تان منزجر می کند، چیست؟ برای من این است که او به دنبال یک توپ پینگ پنگ سرگردان می دود.» و صدها پاسخ جالب و خنده دار دریافت کرد.

1-10_3_11zon

برخی از زنان از مردانی که در خانه فقط تی شرت می پوشند، ناخن های بلند دارند، ادای حرکات مخصوص با گلف یا بیسبال و تظاهر به نواختن ساز را در می آورند یا مرتب لب خشک خود را در ملا با زبان تر می کنند، متنفر هستند. برخی زل زدن در تلاش برای ایجاد لحظات رمانتیک را آزار دهنده می دانند.

5-5-300x263_11zon

4-7-300x264_2_11zon

دیگران نسبت به صدا دار غذا خوردن، بوی بد دهان، صدای نفس کشیدن از بینی، انداختن محتویات جیب ها بر روی سطوح مختلف، دویدن یا ورزش کردن با کیف کمری، لخت راه رفتن در خانه و لخت روی تخت خوابیدن، صندل پوشیدن و استفاده از الفاظی مانند آلفا یا بتا برای خود یا مردان دیگر، ابراز تنفر کردند.

3-7_1_11zon

برخی زنان نیز رفتارهای غیر معمول در رابطه جنسی یا نامگذاری اعضای بدن با کلمات کودکانه را مایه دلزدگی و تنفر خود ذکر کردند. حتی عادت هایی ظاهرا بی ضرر مانند خوردن تنقلات یا حتی خوردن سبزیجات و آهنگ زنگ گوشی تلفن همراه هم در برخی زنان حس تنفر ایجاد می کند.

در مجموع، این نظرسنجی نشان می دهد که هر رفتار یا عادتی، هرچند به ظاهر کوچک و بی اهمیت، می تواند برای همسر یا همراه یک مرد ناخوشایند باشد و حس تنفر و دلزدگی در آنها ایجاد کند.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید