(تصاویر) گرانترین اتاق هتل جهان چه ویژگی‌هایی دارد؟

(تصاویر) گرانترین اتاق هتل جهان چه ویژگی‌هایی دارد؟

این سوئیت با هزینه ۱۰۰۰۰۰ دلار به ازای هر شب، گران‌ترین اتاق هتل در جهان است. امکانات گسترده و پرشمار این سوئیت شامل مسواک‌های طلایی و آسانسور اختصاصی می‌شود.

کد خبر : ۱۷۳۸۱۳
بازدید : ۴۰۴

فرادید| این سوئیت در هتل آتلانتیس دِ رویال شهر دبی، با هزینه ۱۰۰۰۰۰ دلار به ازای هر شب، گران‌ترین اتاق هتل در جهان است. (این لقب مطابق با نرخ اتاق‌های مشترک عمومی است. سوئیت Empathy در Palms Casino Resort قبلاً این عنوان را داشت، هرچند قیمت آن به ۷۵۰۰۰ دلار در هر شب کاهش یافته است.)

به گزارش فرادید؛ تیموتی کلی، رئیس هتل می‌گوید: «هنگام برنامه‌ریزی برای ارائۀ تسهیلات بی‌سابقه، ما خواهان یک نتیجه بسیار گیرا، بسیار بزرگ و بسیار غنی بودیم؛ چیزی که برای تمام دنیا جذاب باشد. ما امیدوار بودیم مهمانان بتوانند اینجا بیایند و احساس راحتی کنند.» 

5

این سوئیت که توسط گروه GA طراحی شده، چهار اتاق خواب، یک فضای نشیمن، یک اتاق غذاخوری، یک آشپزخانه و فضای بازی و یک دفتر کار در دو طبقه دارد، به علاوه یک تراس ۵۱۲۴ فوت مربعی با استخر بی‌انتها (با لبه ناپیدا). شاید فکر کنید بهترین اتاق‌های یک پنت‌هاوس سنتی باید در بالای ساختمان باشند، اما عمارت سلطنتی (Royal Mansion) سنت‌شکنی کرده است. این سوئیت در طبقات ۱۸ و ۱۹ روی پل آسمان ساختمان قرار دارد و مناظر فوق‌العاده‌ای رو به نقاط دیدنی مانند برج خلیفه، عین دبی و خلیج فارس دارد. 

4

کلی می‌گوید: «شما از طریق این سرسراهای خصوصی با شکوه و طاقدار با سقف‌هایی به ارتفاع دو برابر معمول وارد عمارت می‌شوید. به محض ورود، متوجه تزئینات زیادی خواهید شد که برای ما بسیار مهم هستند.» 

چنین ورودی بزرگی مناسب میزبانی سران کشورها، خانواده‌های سلطنتی و سوپراستارهای فرهنگ پاپ جهان است. داخل سوئیت، سنگ مرمر کالاکاتا تا حد زیادی فضای ۱۲۱۴۰ فوت مربعی را پوشش داده و همه جا هست. کلی می‌افزاید: «سنگ مرمر زیادی بکار رفته: قطعات بسیار سفارشی، بزرگ و بندبندی که قرار گرفتن‌شان طوریست که سنگ کاربرد هنری داشته باشد. هرچند این مصالح تقریباً لوکس هستند، اما محکم و سخت هم به نظر می‌رسند، بنابراین منسوجات نرمی مانند پارچه‌های ابریشمی، فرش‌های پشم ابریشم و ملحفه‌های نخی، برخی از این لبه‌های خشن را نرم کرده‌اند. 

با این حال، فقط زیبایی اتاق برای تیم آتلانتیس مهم نبود. کلی می‌افزاید: «موضوع، نحوه زینت بخشیدن و امکانات رفاهی فضا هم بود. برای این منظور مسواک‌ها، شانه‌ها و تیغ‌های طلای آبکاری‌شده، محصولات حمام هرمس، لباس حمام فرت، فهرست انتخاب بالشت، تلویزیون ۱۴۶ اینچی و یک میز پینگ‌پنگ اختصاصی علاوه بر سایر امکانات رفاهی لوئی ویتون در سوئیت قرار داده شده است.

3

شاید تجملاتی به نظر برسد، اما در نهایت، این لیست پیشنهادات نبود که این فضا را به اوج لوکس بودن رساند. کلی می‌گوید: «مشتریان ما در خصوص نیازهایشان بسیار خاص هستند. آن‌ها دنیادیده، با تجربه و پیچیده هستند. در این سطح، نشانه واقعی شکوه، انعطاف‌پذیری است. اگرچه این سوئیت حداکثر میزبان نه بزرگسال و چهار کودک است، اما در صورت تمایل، تمام اتاق‌های بلوکی که سوئیت در آن است، می‌توانند به عمارت سلطنتی متصل شوند. در واقع، ۱۶ اتاق اضافی بالای چهار اتاق اصلی وجود دارد. توانایی بزرگ کردن این سوئیت واقعا منحصر به فرد است.» 

2

علاوه بر این، تیم هتل به راحتی می‌تواند برای مهمانان عمارت سلطنتی، تجربیات سفارشی را مدیریت کند. کلی توضیح می‌دهد: «ما مربیان خصوصی و کارکنان سالن بدنسازی هم در دسترس داریم و می‌توانیم یک سالن موقت در این فضا ایجاد کنیم. برخی از مهمانان به دفتر نیاز ندارند، بنابراین ما آن منطقه را به طور موقت به اتاق دیگری تبدیل می‌کنیم، مثلاً اتاق ماساژ. ما می‌توانیم در صورت نیاز، فضای موجود را ترکیب کنیم و با نیازهای مهمانان تطبیق دهیم.» 

حفظ حریم خصوصی و امنیت، مجموعه پیشنهادات سوئیت را که شاید در گران‌ترین اتاق هتل جهان به اندازه هر اقامتگاه دیگری الزامی است، تکمیل میکند. کلی می‌گوید: «مشتریان به‌ویژه در این سطح به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند از زمان خصوصیشان لذت ببرند، بدون اینکه در مکان‌های عمومی در معرض دید باشند. یک آسانسور خصوصی در زیرزمین این اطمینان را به مهمانان سرشناس می‌دهد که به دور از هیاهوی ناخواسته طرفداران به اتاقشان دسترسی داشته باشند. آشپزخانه خصوصی نیز به این معناست که سرآشپزهای مشهور می‌توانند برای مهمانان منوهای سفارشی آماده کنند. 

1

به گفته کلی، تمام این عناصر یعنی طراحی متفکرانه، امکانات رفاهی لوکس، تجربیات سفارشی و حریم خصوصی است که برچسب قیمت ۱۰۰۰۰۰ دلاری این عمارت را توجیه می‌کند. هدف ما اطمینان از این بود که همه عناصر مورد نیاز یک فرد را داریم و یک فضای خصوصی که در آن مهمانان بتوانند بدون دیده شدن سرگرم شوند.

مترجم: زهرا ذوالقدر

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید