(تصاویر) تبدیل «مرغداری» به یک ویلای مدرن و جذاب!

(تصاویر) تبدیل «مرغداری» به یک ویلای مدرن و جذاب!

پروژه معماران میکونوس به نام La Bergerie (به معنی گوسفندان) یک باغ سبزیجات، یک باغ میوه، یک مرغداری و یک آغل در یونان را بازسازی می‌کند.

کد خبر : ۱۸۱۲۷۷
بازدید : ۹۵۷۰

فرادید| این ملک با خرید دو ملک مجاور، از جمله یک اقامتگاه تابستانی سه خوابه و یک مجتمع شش آپارتمانی، گسترش یافت. این پروژه با تأکید بر زیبایی‌شناسی سیکلادیک و حفظ سبک زندگی میکونیایی، با هدف ایجاد «اقامتگاه‌های زمستانی» مجهز به منطقه یوگا، مزرعه و باغ سبزی انجام شد.

به گزارش فرادید، این مجموعه با توجه به مسئله کمبود مسکن در جزیره، تغییر کاربری داده شد تا به طور واقعی مظهر روح میکونوسی باشد. 

14

انبار و مرغداری قبل از بازسازی

موازنه‌ی سنت و نوآوری 

چالش این استودیوی معماری، احیای ماهیت میکونوس بدون توسل به تقلید بود. طی دو سال، محیط برای دستیابی به هارمونی آماده شد و به مصالحی مانند چوب و آهن فرصت داده شد تا به طور طبیعی کهنه شوند. تبدیل اقامتگاه سه خوابه به خانه یوگا مستلزم طراحی دقیق فضاهایی مانند فضای باز، اتاق مخصوص یوگا و توالت مهمان بود. پرداخت‌هایی به رنگ خاکی و کف‌پوش‌هایی از جنس چوب زیتون به‌طور یکپارچه با منظره ترکیب شدند. 

تلفیق معماری خانه یوگا شامل راهروهایی در فضای باز میشد که از میان باغ‌های سرسبز به فضاهای دنج مانند پاسیو در زیر درخت زیتون باستانی منتهی می‌شدند. عدم دخالت در پوشش گیاهی موجود نشانه تعهد به طبیعت است تا جایی که سایه تراس‌ها با پوشش‌های دست‌ساز تامین شدند و این رویکرد تضمین می‌کند پروژه در طول زمان با محیط اطراف خود هماهنگ خواهد شد. 

13

برکه مرغابی سابق

12

تراس یکی‌شده با طبیعت

11

پله‌های سنگی طبیعی

10

نمای پشت‌بام

9

تلفیق سنت و مدرنیته

8

مصالح کهنه‌شده با مرور زمان

7

اتصال فضای بیرونی و درونی

6

ناحیه نشیمن اصلی

5

دیوار جداکننده ارگانیک

4

تراس بیرونی

3

نورپردازی تندیسی

2

چارچوب‌های تاشو

1

اتصال فضای درونی و بیرونی

مترجم: زهرا ذوالقدر 

۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید