(تصاویر) امکان اقامت در خانۀ بادکنکی انیمیشن «Up» فراهم شد!

(تصاویر) امکان اقامت در خانۀ بادکنکی انیمیشن «Up» فراهم شد!

خانۀ رویایی انیمیشن «بالا» (Up) را به یاد دارید؟ همان خانه‌ای که با متصل شدن به هزاران بادکنک به پرواز درآمده بود؛ حالا این شانس را دارید که یک شب را در آن خانه بگذرانید، آن هم در حالی که واقعا بین آسمان و زمین معلق است!

کد خبر : ۱۸۷۳۵۴
بازدید : ۱۳۳۸۱

فرادید| وبسایت اجاره اقامتگاه Airbnb با رونمایی از بخش جدیدی به نام "Icons" مجموعه‌ای از تجارب خارق‌العاده را برای کاربرانش تدارک دیده است.

به گزارش فرادید؛ این بخش شامل اقامت در لوکیشن فیلم‌های محبوب مثل خانه‌ی معلق انیمیشن Up یا گذراندن یک شب در برج ساعت موزه‌ی اورسی پاریس می‌شود. اتاق خواب این برج توسط طراح فرانسوی متیو لانهور طراحی شده و برای افتتاحیه‌ی بازی‌های المپیک تابستانی در دسترس خواهد بود.

5

خانۀ انیمیشن «بالا» با استفاده از جرثقیل معلق نگه داشته می‌شود

برایان چسکی، یکی از بنیان‌گذاران Airbnb می‌گوید: «بخش Icons شما را به دنیایی می‌برد که تا پیش از این فقط در تصورات‌تان وجود داشت. با دیجیتالی شدن روزافزون زندگی، ما بر خلق جادو در دنیای واقعی تمرکز کرده‌ایم. با بخش Icons، رویایی‌ترین تجارب اقامت برای کاربران‌مان فراهم کرده‌ایم».

این اقدام پس از راه‌اندازی اقامتگاه‌هایی شبیه به خانه‌ی رویایی باربی، کلبه‌ی مرداب شرک و چند مورد دیگر از این نوع صورت گرفته است.

2

اقامت در یک برج ساعت یکی دیگر از تجربیات ارائه شده در این طرح است

چسکی می‌گوید: «این تجارب قوه‌ی تخیل مردم را به کار انداخته و به آن‌ها اجازه داده تا خودشان را جای شخصیت‌های محبوب قرار دهند».

برای خلق این فضاها، Airbnb از استراتژی‌های مختلفی استفاده کرده است. خانه‌ی فیلم Up از ابتدا ساخته شده، در حالی که برخی دیگر از اقامتگاه‌ها بازسازی یا با تم خاصی مانند عمارت ایکس‌من از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس تزیین شده‌اند.

1

بخشی از خانه مردان ایکس

چسکی درباره‌ی خانه‌ی فیلم Up می‌گوید: «این یکی از نمادین‌ترین خانه‌ها در کل تاریخ سینماست. شما می‌توانید در خانه‌ی کارل و الی اقامت داشته باشید و حس حضور در فیلم را تجربه کنید».

او در ادامه توضیح می‌دهد: «این یک خانه‌ی واقعی است که ما از ابتدا ساخته‌ایم. مجبور شدیم تا تک تک جزئیات خانه را مطابق با رنگ‌های دقیق استفاده‌شده در فیلم نقاشی کنیم، از کاشی‌های سقف گرفته تا بدنۀ خانه».

برای عمارت ایکس‌من، تیم Airbnb به دنبال خانه‌ای در ایالت نیویورک شمالی گشتند که شبیه به عمارت فیلم باشد و سپس فضای داخلی آن را با طرح‌های کمیک استریپی اثر هنرمند جاشوا ویدس پوشاندند.

به گفته‌ی تئو کانر، معاون بخش طراحی Airbnb، حدود دو هفته طول کشیده تا ویدس و تیمش تک تک اتاق‌ها را با دست نقاشی کنند.

3

بخشی از دکوراسیون خانۀ «بالا» که دقیقا مثل خانۀ درون فیلم رنگ‌آمیزی و طراحی شده

کانر می‌گوید: «هرکدام از تجارب بخش Icons به دلیل خاص بودن‌شان، روندی متفاوت با دیگری دارند. تلاش زیادی برای جان بخشیدن به این فضاها صورت گرفته و فکر می‌کنم نتیجۀ نهایی گویای همه چیز است».

او در ادامه توضیح می‌دهد: «هدف ما از این نوع تجارب، غرق کردن شما در یک دنیای خاص و ایجاد حس واقعی بودن آن است».

برخی دیگر از تجارب این بخش شامل اقامت در موزه‌ی فِراری در تختخواب سفارشی دایره‌ای شکل که توسط مدل‌های مختلف فراری احاطه شده و بازدید از «پناهگاه کودکی» جانوی کاپور، ستاره‌ی بالیوود در هند می‌شود.

برای شرکت در این تجارب، مسافران باید در طول دوره‌ی زمانی مشخص‌شده، درخواستی از طریق وبسایت Airbnb ارسال کنند. در نهایت ۴۰۰۰ مهمان انتخاب شده و «بلیط طلایی» برای شرکت در این تجارب در طول سال آینده به آن‌ها اهدا خواهد شد.

۲۶
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید