آمار جالب استقلال در دو بازی آخر لیگ

آمار جالب استقلال در دو بازی آخر لیگ

استقلال در شروع فصل جدید برخلاف لیگ برتر گذشته(که مسابقات را دو بر صفر با شکست به سپاهان استارت زد) باز هم با گلزنی آغاز کرد. به ثمر رساندن ۱۰ گل در پایان فصل قبل و شروع لیگ جدید نشان دهنده عطش گلزنی استقلالی‌ها در مسابقات لیگ برتر است.

کد خبر : ۱۴۶۳۸۴
بازدید : ۳۱

نتایج دیدارهای هفته اول لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که استقلال همچنان جزو گلزن‌ترین تیم‌ها به شمار می‌رود.

نگاهی به نتایج دیدارهای برگزار شده در پایان هفته اول لیگ برتر مشخص می‌کند تیم گل گهر سیرجان در دیدار خانگی مقابل فولاد با سه گل این تیم را شکست داد.

سپس سپاهان در خانه خودش با سه گل تراکتور را سه بر یک مغلوب کرد و آخرین دیدار پرگل هفته اول را هم استقلال با سه گل در زمین حریف به سود خودش به پایان رساند تا صنعت نفت را مغلوب کرده باشد.

پس از خروج مهدی قایدی و محمد محبی - دو بمب نقل و انتقالاتی فصل گذشته استقلال - از جمع شاگردان جواد نکونام خیلی‌ها بر این اعتقاد بودند که استقلال به دلیل نداشتن مهاجم گلزن (مهدی قایدی با ۱۲ و محمد محبی با ۱۰ گل مجموعاً ۲۲ گل از گل‌های فصل گذشته استقلال را به ثمر رسانده بودند) از این نظر به مشکل بربخورد اما تیم استقلال ثابت کرد در ادامه روند گل زنی خوبش در هفته‌های پایانی لیگ برتر گذشته باز هم میل به گلزنی و عطش این کار را دارد.

یادمان هست آخرین بازی فصل گذشته استقلال در چارچوب هفته سی‌ام لیگ بیست و یکم با حساب ۷ بر ۱ در تهران به پایان رسید. روزی که تیم تراکتور شکست تلخی را اندوخته راه برگشتش به تبریز کرد.

حالا استقلال در شروع فصل جدید برخلاف لیگ برتر گذشته(که مسابقات را دو بر صفر با شکست به سپاهان استارت زد) باز هم با گلزنی آغاز کرد. به ثمر رساندن ۱۰ گل در پایان فصل قبل و شروع لیگ جدید نشان دهنده عطش گلزنی استقلالی‌ها در مسابقات لیگ برتر است.

ناگفته نماند؛ با وجود گلزنی رضاوند، مطهری و حردانی در آبادان جای خالی مهدی قایدی و محمد محبی در خط حمله استقلال خیلی احساس نشد.

منبع: خبرورزشی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید