قلعه‌نویی بالاخره علت خط خوردن ستاره پرسپولیسی را اعلام کرد ؛وقتی به او گفتم... ساکش را جمع کرد و رفت!

قلعه‌نویی بالاخره علت خط خوردن ستاره پرسپولیسی را اعلام کرد ؛وقتی به او گفتم... ساکش را جمع کرد و رفت!

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره خط خوردن یکی از ستارگانش پاسخ داد.

کد خبر : ۱۷۷۴۷۸
بازدید : ۹

از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی مشخص است که فهرست نهایی اعزامی او به قطر تا چه اندازه ممکن بوده دچار تغییر شود.

او برای اولین بار درباره ماجرایی که منجر به خط خوردن احمد نوراللهی شد توضیح داد: آن ۲۶ نفر بهترین بودند. بازیکنان دیگری هم بودند که می‌توانستند در این لیست باشند ولی انتخاب نهایی ما این ۲۶ نفر بودند. دو، سه بازیکن مثل امید نورافکن یا یاسین سلمانی که بسیار با کیفیت و چند پسته هستند، می‌توانستند به ما کمک کنند ولی مصدوم بودند.

او ادامه داد: من در همه جا با دو هافبک بازی‌ساز بازی کرده‌ام. سامان قدوس در دو اردوی اول تیم ملی حضور نداشت، اما وقتی نشستم و بازی‌های قدوس را دیدم، گفتم که او می‌تواند خیلی از مشکلات ما را حل کند. بازی او مقابل منچستر سیتی را دیدم و پسندیدم. یاسین سلمانی و امید نورافکن هم گزینه من بودند ولی مصدوم شدند. احمد نوراللهی هافبک خیلی خوبی است و می‌توانست باشد، اما در دیدار با هنگ‌کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی که آسان بود، می‌خواستیم دو بازیکن را امتحان کنیم تا عملکردشان را مورد ارزیابی قرار بدهیم.

حسین‌نژاد و امید ابراهیمی را بررسی کردیم تا در لیست نهایی قرار بدهیم و به حمید مطهری گفتیم با توجه به تجربه کار با نوراللهی، این صحبت را با او در میان بگذار، اما در آینده تو جزء نفرات ما هستید. به مهدی قایدی هم یک روز قبل از بازی گفتم، اما وقتی به نوراللهی گفتم، او ساکش را جمع کرد و رفت(با خنده). احمد شاگرد خودم بوده و او را دوست دارم، اما هر کاری اصول خاص خود را دارد.

قلعه‌نویی گفت: اگر شما از اصول بیرون بیایید، نظم و انضباط کاری از بین می‌رود. ایشان این کار را کرد و از چارچوب خارج شد. اصلا اگر ما هم توضیح نمی‌دادیم، نباید این کار را می‌کرد. ما هم انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم، اما او نباید این کار را می‌کرد. شما یک لحظه یک تصمیمی می‌گیرید که می‌شود یا نمی‌شود. ما بر اساس آمار می‌گوییم که احمد نور می‌توانست کمک کند ولی آنهایی هم که بودند، کارشان را انجام دادند و بد عمل نکردند.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید