مروری بر تقابل های محرم و استقلال از لب خط!

مروری بر تقابل های محرم و استقلال از لب خط!

نبرد حساس امروز پنجمین مصاف دوران مربیگری نویدکیا و استقلال است.

کد خبر : ۱۷۹۴۶۵
بازدید : ۷

محرم نویدکیا از جمله ستارگان دهه هشتاد و ابتدای دهه نود سپاهان بود که همواره در تقابل‌های استقلال و سپاهان جزء نفرات تاثیر گذار بود. به طوری که موفق به زدن پنج گل در ۲۶ بازی رودررو مقابل استقلال شده بود.

سرمربی جدید رفسنجانی‌ها در دوران مربیگری‌اش نیز آمار خوبی مقابل استقلال داشته و تاکنون در چهار تقابل قبلی اش با این تیم موفق به کسب دو پیروزی شده است.

محرم تا پیش از این بازی چهار بار سپاهان را مقابل استقلال هدایت کرده که حاصل تلاشش دو برد، یک مساوی و یک شکست برابر آبی‌ها بوده است.

۱. سپاهان ۲-۰ استقلال، امضای محرم پای حکم اخراج فکری

اولین مصاف محرم و استقلال در هفته آخر نیم فصل لیگ بیستم رقم خورد. جایی که تیم آماده نویدکیا باید در برابر استقلال بحران زده محمود فکری روبرو می‌شد. بازی تهاجمی سپاهانی‌ها در این دیدار خیلی زود اثر کرد و طلایی پوشان با گل دقیقه چهاردهم شهباززاده از استقلال پیش افتادند. روی یک ضربه ایستگاهی و با اشتباه مدافعین استقلال،ارسال سروش رفیعی مستقیما وارد دروازه مظاهری شد تا اولین تقابل محرم استقلال در دوران مربیگری‌اش با برتری دو بر صفر به پایان برسد. این آخرین شکست فکری با استقلال بود چرا او با مساوی مقابل مس رفسنجان در بازی بعدی از استقلال جدا شد.

xoamgcn3

۲. استقلال ۱-۲ سپاهان، تلخ‌ترین پیروزی دوران مربیگری محرم

در بازی برگشت دو تیم در لیگ بیستم هم باز هم سپاهانی‌ها بودند که میل بیشتری به پیروزی داشتند. با توجه به نتیجه همزمان پرسپولیس که با دو گل از پیکان جلو بود، شاگردان محرم چاره‌ای جز پیروزی نداشتند تا با توقف احتمالی پرسپولیس به قهرمانی برسند.

zaemzm0i

نیمه نخست بازی مساوی شد اما در پنجاه و چهارمین دقیقه بازی بود که رضا میرزایی دروازه آبی ها را گشود تا سپاهان از میزبانش پیش بیوفتد. در هشتاد و پنجمین دقیقه بازهم شهباززاده مقابل استقلال گلزنی کرد تا تک گل مهدی پور در آخرین دقیقه بازی نتیجه پیروزی دو  بر یک را برای سپاهانی‌ها به ارمغان آورد. این پیروزی را می‌توان تلخ‌ترین پیروزی دوران مربیگری‌محرم تا کنون دانست چرا که در پایان دست سپاهان از رسیدن به جام کوتاه ماند.

۳. استقلال ۱-۰ سپاهان، شکست با گل زیبای سلمانی

تنها شکست محرم مقابل استقلال در این بازی رقم خورد. دیداری که از هفته هشتم لیگ بیست و یکم و در پاییز ۱۴۰۰ برگزار شد و در پایان شاگردان فرهاد مجیدی با تک گل جعفر سلمانی که از پشت محوطه جریمه زده شد موفق به پیروزی مقابل شاگردان محرم شدند.

mvhedhy4

۴. سپاهان ۱-۱ استقلال، آخرین تقابل محرم با آبی‌ها

در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آخرین مصاف نویدکیا و استقلال در حالی رقم خورد که سپاهان امیدی به قهرمانی نداشت اما استقلال برای حفظ فاصله امتیازی اش با پرسپولیس کار سختی برای کسب امتیاز در اصفهان داشت اما در نهایت این بازی با گل‌های دانشگر و گولسیانی با تساوی یک  بر یک به پایان رسید تا تنها مساوی محرم و استقلال اتفاق بیفتد.

ev1mu1zr

منبع: ورزش سه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید