(عکس) ببینید «هیوندای ورنا» محبوب ایرانیان برای ۲۰۲۳ چه تغییری کرده‌است؟

(عکس) ببینید «هیوندای ورنا» محبوب ایرانیان برای ۲۰۲۳ چه تغییری کرده‌است؟

هر بار که هیوندای یک خودروی جدید را روانه بازار می‌کند، یکی از مواردی که به طور مداوم در آن برتری دارد، ارائه فناوری‌ها و ویژگی‌های پیشرفته است.

کد خبر : ۱۴۹۵۷۷
بازدید : ۴۵

دقیقاً به همین دلیل است که علاقه‌مندان به فناوری به خودروهای نسل جدید و SUVهای هیوندای تمایل دارند، زیرا آنها نوید بهترین تجربه فناوری در کلاس خود را می‌دهند که از رقبای خود پیشی می‌گیرد. هیوندای ورنا جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست و هدف آن ارائه همان تجربه استثنایی در بخش سدانهای سایز متوسط است که بار دیگر در بین خریداران خودرو محبوبیت پیدا کرده است.

5906725

طراحی بیرونی آن جسورانه است. فراتر از خطوط براق و لبه‌های مشخص که حضور آن را ملموس می‌کند، نمای بیرونی هیوندای ورنا ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌کند که برای علاقه‌مندان به فناوری طراحی شده‌است. این سدان چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب و مه شکن را تماما ال‌ای‌دی در نظر گرفته‌است. سیستم روشنایی کامل LED به هیوندای ورنا ظاهری واقعاً چشمگیر و متمایز می‌بخشد.

5906727

توجه به جزئیات که مورد توجه دوستداران فناوری قرار می‌گیرد در داخل هیوندای ورنا آشکارتر می‌شود. در حالی که هیوندای ورنا همیشه به لیست ویژگی های غنی خود معروف بوده است، مدل نسل چهارم این سطح را حتی بالاتر می برد. این خودرو ویژگی‌های جدید و اولین بخش مانند گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، و پنل دو کاره حساس به لمس برای کنترل‌های آب و هوا و صدا را معرفی می‌کند.

5906728

در کنار این ویژگی‌های پیشگامانه در بخش سدان‌های سایز متوسط، هیوندای ورنا صندلی‌های جلوی تهویه‌دار، سیستم سرگرمی اطلاعاتی با صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، کنسول ابزار کاملا دیجیتال، سانروف و کنترل آب و هوای خودکار را نیز ارائه می‌کند. هیوندای ورنا جدید که با مجموعه ویژگی‌های ایمنی ADAS و سیستم صوتی ممتاز BOSE تکمیل شده است، پکیج قانع‌کننده‌تر از همیشه را ارائه می‌کند.

منبع: خبرانلاین

۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید