سایبرتراک با قدرت و گشتاور بیشتر؛ وانت تسلا سال ۲۰۲۴ به تولید انبوه می‌رسد

سایبرتراک با قدرت و گشتاور بیشتر؛ وانت تسلا سال ۲۰۲۴ به تولید انبوه می‌رسد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، به تازگی در پلتفرم X (توییتر سابق) نوشته که فرصتی برای بررسی عملکرد این سایبرتراک داشته است.

کد خبر : ۱۵۳۶۶۴
بازدید : ۵۸۱

پیکاپ تمام الکتریکی سایبرتراک آینده تسلا احتمال نسخه‌ای ویژه با قدرت و گشتاور بیشتر خواهد بود.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، به تازگی در پلتفرم X (توییتر سابق) نوشته که فرصتی برای بررسی عملکرد این سایبرتراک داشته است.

او نوشته است: «من همین الان برای بررسی نسخه سایبرتراک پرفورمنس رانندگی کردم و این وسیله با قاطعیت به سطح بعدی وارد خواهد شد.»

این نظر که مربوط به سایبرتراک تسلاست، به پست مالکان تسلا در مورد امکان تولید نسخه Plaid تسلا ۳ اتچ شده است. ایلان ماسک وقوع چنین نسخه‌ای را تکذیب کرد، اما پس از آن نظری در مورد نسخه Performance این سایبرتراک اضافه کرد که به طور غیرمستقیم وجود آن را تأیید می‌کند.

کسی نمی‌داند که آیا تست the performance Cybertruck به وسیله ماسک به نوعی با آزمایش‌های اخیر «شتاب» که اخیرا در جاده آزمایش تسلا ثبت شده، مرتبط است یا خیر. این احتمال وجود دارد که هم تیم توسعه و هم ایلان ماسک در چند روز گذشته در حال بررسی نخستین نمونه اولیه بودند.

9

به نظر می‌رسد که خط تولید تسلا همیشه شامل نوعی نسخه عملکردی خواهد بود؛ از جمله مدل S/Model X: Plaid، مدل ۳ / مدل Y: عملکرد و Cybertruck: Performance (بالقوه) البته انتظار می‌رود تسلا چندین نسخه معمولی از سایبرتراک را با تنوع بیشتری از باتری و برد و عملکرد عرضه کند.

مشخصات نهایی و قیمت این سایبرتراک هنوز اعلام نشده است. با این حال، وب سایت این شرکت به اعداد مختلفی اشاره می کند؛ از جمله قابلیت یدک‌کشی ۱۴ هزار پوند (در مقایسه با ۱۰هزار پوند در فورد Lightning F-۱۵۰ و ۱۱ هزار پوند در Rivian R۱T).

همچنین در مورد این سایبرتراک به ظرفیت بار تا ۳۵۰۰ پوند، برد تا ۸۰۴ کیلومتر و شتاب صفر تا ۹۶.۵ کیلومتر در ساعت در کمتر از ۲.۹ ثانیه اشاره شده است.

با این اوصاف، پیش بینی می‌شود سایبرتراک تسلا اواخر امسال در تگزاس به مرحله تولید برسد، اما در ابتدا ممکن است تعداد آن بسیار محدود باشد.

آنگونه که به نظر می‌رسد تولید انبوه این پیکاپ استثنایی را در سال ۲۰۲۴ شاهد خواهیم بود.

منبع: همشهری

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید