(عکس) چین یکی از لوکس‌ترین بنزها را کپی کرد

(عکس) چین یکی از لوکس‌ترین بنزها را کپی کرد

برند تانک متعلق به گریت وال، شاسی‌بلند آفرودی دیگری را معرفی کرده است که در ظاهر شبیه پاسخ چین به مرسدس بنز G کلاس به نظر می‌رسد! G کلاس طی سال‌ها به نماد ثروت و تجمل تبدیل شده و تانک ۷۰۰ هم سعی کرده همین شخصیت را داشته باشد.

کد خبر : ۱۶۲۷۸۲
بازدید : ۴۵

البته این اولین باری نیست که گریت وال از آفرودرهای غربی الهام می‌گیرد زیرا برند هاوال این شرکت هم کپی فورد برانکو را با نام کول داگ ارائه کرده است.

برند تانک نیز پیش‌ازاین سه شاسی‌بلند آفرودی بنام‌های ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ را معرفی کرده است که دومی ادعای رقابت با تویوتا لندکروزر را دارد.

5947547

۷۰۰ به‌عنوان جدیدترین محصول تانک، در نمایشگاه خودروی گوانگژو معرفی شده است. این ماشین یک شاسی‌بلند آفرودی با شاسی نردبانی و سامانهٔ چهارچرخ محرک است که از قوای محرکهٔ هیبریدی استفاده می‌کند.

هرچند این ماشین به‌اندازهٔ G کلاس جعبه‌ای شکل نیست اما شباهت زیادی به شاسی‌بلند نمادین آلمانی‌ها دارد. تانک ۷۰۰ به رینگ‌های ۲۲ اینچی مجهز است که با لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ۴ پوشیده شده‌اند. گریت وال داخل این ماشین را هم با سقف ستاره‌ای شبیه رولزرویس تزئین کرده است.

جدیدترین شاسی‌بلند تانک به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو به همراه یک موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً ۵۱۷ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

قیمت این شاسی‌بلند لوکس چینی از ۷۰۰ هزار یوآن معادل ۹۷ هزار دلار آغاز می‌شود که هرچند رقم بسیار زیادی است اما هنوز هم حدود ۴۲ هزار دلار از G کلاس پایه ارزان‌تر است. گریت وال در اولین سری تنها ۷۰ دستگاه از تانک ۷۰۰ تولید خواهد کرد که از فوریهٔ آینده به خریداران تحویل داده خواهد شد.

5947549

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید