(عکس) ماشین ۴ میلیارد تومانی جو بایدن

(عکس) ماشین ۴ میلیارد تومانی جو بایدن

کادیلاک ATS-V ۲۰۱۸ مورد بحث، در نوع خود تمیز و یک سدان اسپرت مطلوب است که بایدن پس از معاونت ریاست جمهوری خود مالک آن بود.

کد خبر : ۱۷۷۹۸۲
بازدید : ۷۲

بسیاری از مردم عادی این شانس را ندارند که خودروی متعلق به رئیس جمهور یا یک مقام سیاسی مهم را خریداری کنند؛ اما چند روز پیش این شانس برای خریداران وجود داشت و می‌توانستند در یک حراجی، مالک سدان کادیلاک ATS-V ۲۰۱۸ جو بایدن شوند.

کادیلاک ATS-V ۲۰۱۸ مورد بحث، در نوع خود تمیز و یک سدان اسپرت مطلوب است که بایدن پس از معاونت ریاست جمهوری خود مالک آن بود.

22

تریم Black Raven به ATS-V یک ظاهر تهاجمی اضافه می‌کند. رینگ‌های برنزی CT۴-V بلک وینگ که در لاستیک‌های میشلین در جلو پیچیده شده‌اند، کنتراست خوبی به بدنه مشکی این خودرو اضافه می‌کنند.

23

یک دریچه خارج کننده حرارت و گرما روی کاپوت وجود دارد که نشان می‌دهد که این یک ATS معمولی نیست. در این خودرو، پیشرانه ۳.۶ لیتری V-۶ توئین توربو که مجهز به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است، وجود دارد.

24

برای توقف این ATS-V ریاست جمهوری، مجموعه‌ای از ترمزهای برمبو با شش پیستون در جلو و چهار پیستون در عقب به رنگ قرمز وجود دارد.

25

با این حال، چیزی که واقعاً این ATS-V ۲۰۱۸ را به غیر از مالک قبلی آن متمایز می‌کند، فضای داخلی آن است. این تنها ATS-V ۲۰۱۸ در جهان است که در کارخانه به چرم قهوه‌ای Kona مجهز شده تا با رنگ جت بلک و فضای داخلی چوبی تضاد داشته باشد.

این مورد توسط خود کادیلاک تأیید شده و درخواستی توسط رئیس جو بایدن بود. از دیگر ویژگی‌های داخلی می توان به پکیج‌های لوکس و ایمنی، پکیج امنیتی و سیستم تعلیق MagneRide اشاره کرد.

قیمت پیشنهادی قبل از شروع حراجی، زیر ۳۰ هزار دلار بود، اما در نهایت این خودرو به قیمت ۷۷۷۷۶ (حدود ۴ میلیارد تومان) دلار فروخته شد.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید