(ویدئو) سقوط هولناک گاو نر در جشنواره گاوبازی

(ویدئو) سقوط هولناک گاو نر در جشنواره گاوبازی

در جریان برگزاری یک جشنواره گاوبازی در والنسیای اسپانیا یک گاو نر پس از دنبال کردن جمعیت فراری از ارتفاع ۱۶ متری به داخل رودخانه به پایین پرید و جراحات مرگباری برداشت.

کد خبر : ۱۳۱۷۵۴
بازدید : ۳۷۶

یک گاو نر تحت استرس پس از پریدن از روی دیواری که در یک فستیوال گاوبازی اسپانیایی صدمات فاجعه‌بار غیرقابل علاجی را متحمل شد.

فرارو نوشت: این حیوان ۵۸۰ کیلوگرمی که ویسیوسو نام دارد، پس از اینکه دامپزشکان به این نتیجه رسیدند که هیچ کاری برای نجاتش نمی‌توان انجام داد، با داروی آرامبخش به خواب رفت.

فیلمی دراماتیک نشان می‌دهد که گاو نر پس از رها شدن در میان جمعیت در جریان جشنواره Bou de les Penyes در شهر والنسیا ۱۶ متر به داخل پرتگاه سقوط کرد.

وقتی حیوان از لبه دیوار سنگی کم ارتفاع گذشت بدون اینکه ببیند پشت آن چه چیزی وجود دارد، سقوط کرد و مردم شرکت کننده در این رویداد شوکه شده و دستانشان را روی سرشان گذاشتند.

ویسیوسو دومین گاوی بود که در چهارمین روز جشن گاوبازی ظاهر شد. همه چیز طبق روال عادی پیش می‌رفت تا اینکه حیوان از طناب خود رها شد و با سرعت زیاد در امتداد سراشیبی جاده دوید.

پس از رسیدن به پیچ جاده، بدون کاهش سرعت، حیوان قدرتمند از روی دیواره‌ای که کمی بیش از نیم متر ارتفاع دارد، پرید.

صاحب ویسیوسو گفته این‌ها اتفاقات غیرمنتظره هستند. شما هرگز نمی‌دانید که آن‌ها چگونه واکنش نشان می‌دهند یا رفتار می‌کنند.

حادثه روز شنبه منجر به تعلیق جشن شد. ساراگوزا که به سازماندهی برگزاری جشن کمک کرده گفت: این یک حادثه غم انگیز بود که به ندرت اتفاق می‌افتد.

مارکو پریرا از منتقدان برگزاری این رویداد گفته این یک وحشی‌گری خالص و مطلق است. اینجا هیچ سنتی وجود ندارد، این حماقت است.

یکی دیگر از محلی‌های خشمگین گفت: شرم آور است که مردم هنوز با حیوانات بازی می‌کنند.

حجم ویدیو: ۹.۰۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۸ دانلود ویدیو
۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید