(ویدئو) نمایی از دهکده شگفت‌انگیز روسینیر جایی که کارتون بچه های آلپ ساخته شد

(ویدئو) نمایی از دهکده شگفت‌انگیز روسینیر جایی که کارتون بچه های آلپ ساخته شد

یک اینفلوئنسر ایرانی به سراغ لوکیشن های انیمیشن بچه های آلپ در دهکده روسینیر سوئیس رفته و ویدئوی شگفت انگیزی از مناظر این دهکده منتشر کرده است که در ادامه می بینیم.

کد خبر : ۱۳۵۲۲۸
بازدید : ۲۷۳

فرادید| وقتی اسم کارتون بچه های آلپ می آید، ذهن خاطره پرداز ما را به کلبه پدربزرگ و آن دهکده شگفت انگیز سر سبز در دامنه آلپ می برد. جایی که آنت، دنی و دوستان شان، داستان های جالب شان را برای ما روایت می کردند.

به گزارش فرادید، اما احتمالا کمتر کسی خبر داشته باشد که لوکیشن الهام گرفته برای ساخت انمیشین بچه های آلپ کجاست. 

دهکده روسینیر در کانتون وود سوئیس همان مکان خاطره انگیزی است که اکثر کودکان دهه های گذشته با فضای آن آشنا هستند. دهکده ای که به دلیل مناظر طبیعی و فرهنگ غنی، یکی از محبوب ترین مناطق تفریحی سوئیس به حساب می آید.

این دهکده در محیطی آرام و طبیعی قرار دارد و دارای خانه‌های سنتی با معماری زیبا و باغ‌های گل و گیاه است. این دهکده به دلیل داشتن فصل تفریحات زمستانی مانند پیاده‌روی در طبیعت، اسکی و اسنوبرد در برف، دوچرخه‌سواری، پرش با بالن، گلف، پیاده‌روی در کوه‌ها و انواع سایر فعالیت‌های آزاد در فصول مختلف سال، مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد.

علاوه بر فعالیت‌های تفریحی، دهکده روسینیر همچنین دارای میراث فرهنگی غنی است. در مرکز شهر، کلیسای زیبای St. Nicolas و قلعه Rougemont از جمله جاذبه‌های دیدنی هستند. همچنین، موزه Rougemont و موزه اسکی آلپی همانند دیگر جاذبه‌های دیدنی این دهکده هستند.

در دهکده روسینیر، موسیقی نیز بخش مهمی از فرهنگ است. هر ساله در ماه جولای، جشنواره موسیقی روسینیر با حضور هنرمندان موسیقی معروف از سراسر جهان برگزار می شود که برای علاقه‌مندان به موسیقی بسیار جذاب است.

در کل، دهکده روسینیر با طبیعت زیبا، فعالیت‌های تفریحی گسترده و میراث فرهنگی غنی، یکی از بهترین مقاصد توریستی در سوئیس است.

در حال حاضر هم یک اینفلوئنسر ایرانی به سراغ لوکیشن های انیمیشن بچه های آلپ در دهکده روسینیر رفته و ویدئوی شگفت انگیزی از مناظر این دهکده را منتشر کرده است که در ادامه می بینیم.

حجم ویدیو: ۲۷.۱۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۰ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید