(ویدئو) این ماهیگیرها با صید ماهی تن 678 کیلویی رکورد گینس را شکستند

(ویدئو) این ماهیگیرها با صید ماهی تن 678 کیلویی رکورد گینس را شکستند

حالا این ماهیگیرهای خوش اقبال آمریکایی توانسته اند با شکار یک ماهی تن 1496 پوندی (678 کیلوگرمی) رکورد گینس را به نام خود ثبت کنند.

کد خبر : ۱۴۰۴۸۵
بازدید : ۱۵۴۰۳۲

فرادید| چند ماهیگیر خوش شانس آمریکایی موفق شدند یک ماهی تن غول پیکر به وزن 678 کیلوگرم را با قلاب و کمترین امکانات صید کنند. با این شکار عجیب، آن ها موفق به شکستن رکورد گینس شدند.

به گزارش فرادید، پیش از این هم یک ماهیگیر در سال 1979 در سواحل جزیره پرنس ادوارد کانادا موفق به صید یک ماهی تن به وزن 1178 پوند (534 کیلوگرم) شد و رکورد گینس را به نام خود ثبت کرد.

6 سال بعد هم چند ماهیگیر دیگر در همین جزیره تلاش کردند تا رکورد صید ماهی تن را بشکنند. اما در نهایت آن ها موفق به ضصید یک ماهی تن 1116 پوندی (506 کیلوگرمی) شدند که 28 کیلوگرم با رکورد فاصله داشت.

اما حالا ماهیگیرهای آمریکایی توانسته اند با شکار یک ماهی تن 1496 پوندی رکورد گینس را به نام خود ثبت کنند. البته آن ها یک ماهی تن دیگر به وزن 307.5 کیلوگرم را هم شکار کردند.

ارزش ماهی تن صید شده توسط آمریکایی ها چقدر است؟

بررسی قیمت ماهی تن در بازارهای جهانی نشان می دهد که هر کیلوگرم از این ماهی ارزشمند 2 دلار و 30 سنت فروخته می شوند. بنابراین ماهی صید شده توسط آن ها چیزی در حدود 1560 دلار معادل 78 میلیون تومان ارزش دارد.

حجم ویدیو: ۷۲.۶۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۲۰:۰۹ دانلود ویدیو
۱۰۲۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید