(ویدئو) قرارداد هیتلر برای فروش روحش به شیطان!

(ویدئو) قرارداد هیتلر برای فروش روحش به شیطان!

در ادامه ویدئویی درباره قرارداد عجیب هیتلر برای فروش روحش به شیطان خواهید دید.

کد خبر : ۱۴۱۹۴۹
بازدید : ۱۸۷

پارسینه نوشت: معامله با شیطان، معامله فاوستین یا معامله مفیستوفلی نامیده می‌شود. طبق اعتقاد سنتی مسیحیان در مورد جادوگری، این پیمان بین شخص و بسته می‌شود. فرد روح خود را در ازای لطف شیطان به او می‌فروشد.

در سال ۱۹۹۵، یک مقاله توسط دکتر گرتا لیبر منتشر شد. در این مقاله گفته شده، هیتلر قبل از به قدرت رسیدن با شیطان پیمان بسته است.

نویسنده در ادامه می‌گوید: من در مورد صحت این سند تردیدی ندارم. خودتان قضاوت کنید، تا سال ۱۹۳۲ او یک انسان شکست خورده بود. او را از دبیرستان بیرون انداختند، دو بار در امتحانات مردود شده و حتی به زندان رفته بود. اما از سال ۱۹۳۲، سرنوشت او به طور چشمگیری تغییر کرد و به معنای واقعی کلمه به صندلی قدرت رسید و در ژانویه ۱۹۳۳ او آلمان را اداره می‌کرد. به نظر من، این فقط با اتحاد با شیطان قابل توضیح است.

در ۳۰آوریل ۱۹۴۵ دقیقاً۱۳ سال بعد - آدولف هیتلر خودکشی کرد که تقریباً همه بشریت از آن متنفر بودند. در واقع، در ۳۰ آوریل ۱۹۴۵، دقیقا ۱۳ سال پس از امضای قرارداد، هیتلر جان خود را گرفت.

علاوه بر این، او دقیقاً در شب والپورگیس خودکشی کرد، زمانی که طبق باور عمومی، روح شیطانی به بیشترین قدرت خود می‌رسد. سند رسمی این موضوع نیز وجود دارد؛ قرارداد هیتلر با شیطان که در اواخر سال ۱۹۴۵ در حومه برلین، در ویرانه‌های یک خانه سوخته در صندوقچه‌ای قدیمی کشف شد.

با اینکه متن آن نسبتاً آسیب دیده است، امکان بررسی و مطالعه آن وجود دارد. این سند در ۳۰آوریل ۱۹۳۲ تنظیم شده و دو طرف آن را با خون امضا کرده اند. چهار کارشناس مستقل دست خط که این قرارداد را بررسی کردند به این نتیجه رسیدند که با مقایسه این امضا با اسناد امضا شده توسط هیتلر در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ میتوان گفت که این امضا متعلق به هیتلر است.

علاوه بر این، امضای شیطان نیز معتبر است. چنین قرارداد‌هایی با شیطان در برخی از بایگانی‌های مخفی ذخیره می‌شود و محققان موفق به دریافت نمونه‌های دیگری از دست خط شیطان شده اند. طبق قرارداد، شیطان به هیتلر قدرت نامحدودی می‌دهد به شرطی که از آن منحصراً برای شر استفاده کند. در عوض، هیتلر به شیطان قول داد که روحش را ۱۳ سال بعد به او بدهد.

شیطان ظاهراً به تعهدات خود عمل کرد: یک سال بعد، یک شخص بازنده ساده که کاملا ناشناخته بود، ناگهان حاکم رایش سوم می‌شود. سیاست دولت فاشیستی مبتنی بر اصولی بود که با هر جامعه متمدنی بیگانه بود.

شکی نیست که در واقع این دکترین هیتلر نبود بلکه دکترین خود شیطان بود. این واقعیت که فعالیت‌های اس اس نازی به دلیل ضرورت سیاسی یا نظامی ایجاد نشده است، بر این امر مهر تایید میزند.

حجم ویدیو: ۹.۷۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۵ دانلود ویدیو
۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید