(ویدئو) هجوم عجیب ساس‌ها به فرانسه

(ویدئو) هجوم عجیب ساس‌ها به فرانسه

به دلیل شیوع یک باره آفت ساس در فرانسه دولت این کشور قرار است در روز‌های آینده نشست‌های اضطراری برای مقابله با این معظل را تشکیل دهد.

کد خبر : ۱۵۵۵۳۱
بازدید : ۲۱۰

در پی افزایش چشمگیر ساس در مکان‌های عمومی فرانسه، دولت این کشور اعلام کرد برای بررسی این مشکل، نشست فوری برگزار می‌کند. در حالی که فرانسه خود را برای میزبانی المپیک ۲۰۲۴ آماده می‌کند، شهروندان از مشاهده ساس در مترو پاریس، مدرسه‌ها و سینماها خبر می‌دهند.

به دلیل شیوع یک باره آفت ساس در فرانسه دولت این کشور قرار است در روز‌های آینده نشست‌های اضطراری برای مقابله با این معظل را تشکیل دهد.

به گزارش فرارو، گسترش ساس که در روز‌های گذشته به موضوعی برای تمسخر و شوخی در شبکه‌های اجتماعی فرانسه تبدیل شده بود ظاهراً به معظلی جدی مبدل شده که حالا دولت این کشور را وادار به تشکیل جلسات اضطراری برای مقابله با آن کرده است.

در روز‌های اخیر گزارش‌های زیادی از دیده شدن این افت به وفور در محل‌های عمومی در شهر‌های مختلف فرانسه از جمله در مترو، قطار، اتوبوس و مترو گزارش شده و مردم از گسترش آن در شهر‌ها اظهار نگرانی کرده اند.

مقامات محلی گفتند که دو مدرسه – یکی در مارسی و دیگری در حومه لیون در جنوب شرقی فرانسه – به ساس آلوده شده و برای چند روز تعطیل شده اند تا پاکسازی شوند. به همین خاطر قرار است جلسه‌ای اضطراری برای مقابله با شیوع آفت ساس در فرانسه با حضور وزرا و مقامات مربوطه تشکیل شود.

در همین حال اورلین روسو، وزیر بهداشت، در رادیو فرانس اینتر تاکید کرد: هیچ هراس عمومی در مورد این موضوع وجود ندارد، اما آنچه من را نگران می‌کند این است که مردم توسط شرکت‌هایی که آن‌ها را وادار می‌کنند ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰ یورو (۲۱۰۰ دلار یا ۳۱۰۰ دلار) بپردازند تا خانه‌های خود را از شر ساس‌ها پاک کنند، فریب نخورند و سوءاستفاده‌ها در بخش کنترل آفات را محکوم کنند:

منبع: فرارو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید